//

alle video's en albums kwijt op mijn Iphone?!!

alle video's en albums kwijt op mijn Iphone?!! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot een kwartier geleden had ik veel albums en video's op mijn Iphone 3G staan ,maar nu heb ik helemaal niets meer om mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-08, 20:34
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard alle video's en albums kwijt op mijn Iphone?!!

Tot een kwartier geleden had ik veel albums en video's op mijn Iphone 3G staan ,maar nu heb ik helemaal niets meer om mijn Iphone staan qua songs en video's!! Alles is weg!.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Ik heb een kwartier geleden gesynced en de Iphone even van de kabel gehaald.Toen realiseerde ik me dat ik een paar albums was vergeten, en toen ik mijn iTunes opendeed zag ik weer dat er 7,08 GB? vrij was. Ook na veelvuldig rebooten hetzelfde liedje.

Weet iemand hoe dit kan.Ik sta voor een raadsel...

PS: Ik had tot een kwartier geleden 2GB vrij en wilde wat albums erop zetten ,maar dat lukte toen niet en daarna heb ik hem losgekoppeld en wat er daarna gebeurde staat hierboven.
Ik gebruikte voor het eerste wel de Xtand ipv de dock maar dat toch geen probleem geweest zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-08, 20:36
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

probeer nogmaals te syncroniseren.
en misschien de fabrieks instellingen terug zetten en dan weer syncroniseren
  #3  
Oud 22-08-08, 21:14
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slodo Bekijk bericht
probeer nogmaals te syncroniseren.
en misschien de fabrieks instellingen terug zetten en dan weer syncroniseren
Heeft niet geholpen!.
  #4  
Oud 22-08-08, 21:15
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

misschien dat een restore helpt
  #5  
Oud 22-08-08, 22:09
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slodo Bekijk bericht
misschien dat een restore helpt

Ook niet

Meestal haal ik een album binnen in mijn iTunes bibliotheek en maak dan een folder bij Playlist, sleep ze daar naartoe en dan naar mijn Iphone 3G die daarboven staat.Tot zover goed, maar daarna gooide ik altijd de liedjes weg uit de bibliotheek en de playlist. Dit is een aantal weken goed gegaan, maar nu merk ik dat als ik dit doe en de kabel los haal en weer koppel dat ik de album op mijn Iphone 3G kwijt ben, ook na het eerst syncen. Dit was de afgelopen weken niet het geval. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?.
  #6  
Oud 24-08-08, 13:43
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Ik heb gisterenavond alles weer op mijn IPhone gezet, maar vanochtend haalde ik een podcast filmpje binnen, maar ik ben weer alles kwijt: muziek en videos. Dit is al de tweede keer. Ik weet niet of ik had gesynced,maar normaal gesproken als je al muziek en videos op je Iphone heb staan ,en je synct niet moet dit toch gewoon op blijven staan.
Hebben meer mensen dit? Ik heb dit sinds ik een update heb gedaan naar 2.0.2.
Dit is echt balen!!!!!!!!!!
  #7  
Oud 26-08-08, 12:03
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Kan iemand mij misschien aangeven of het probleem van "al je muziek en video's kwijt zijn" als je je Iphone 3G loskoppelt, een firmware probleem is of er echt iets mis is met je Iphone 3G?
Ik heb meerdere mensen gehoord over het opeens kwijt zijn van alle muziek en video bestanden. Hebben die misschien adviezen ?.Ik heb al heel wat geprobeerd (zie hierboven).


Update 25/8:gisteren was ik opeens al mijn vídeo bestanden kwijt?.
  #8  
Oud 11-10-08, 18:17
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Ik heb bovenstaande probleem vandaag weer ondervonden. Al mijn albums en video's van mijn IPhone kwijt. Nu moet ik alles weer erop zetten. Iemand enig idee hoe dit toch komt?. Ik zal toch niet de enige zijn?!
  #9  
Oud 11-10-08, 20:39
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 Bekijk bericht
Ik heb bovenstaande probleem vandaag weer ondervonden. Al mijn albums en video's van mijn IPhone kwijt. Nu moet ik alles weer erop zetten. Iemand enig idee hoe dit toch komt?. Ik zal toch niet de enige zijn?!

Als ik bijv een beltoon op mijn iphone zet, dan ben ik ook al mijn muziek kwijt, moet er dan opnieuw weer mijn muziek opzetten,
maar en oplossing weet ik niet, ik heb hem pas 2 weken, dus ben nog niet erg goed met die dingen.
  #10  
Oud 13-10-08, 22:11
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Als ik bijv een beltoon op mijn iphone zet, dan ben ik ook al mijn muziek kwijt, moet er dan opnieuw weer mijn muziek opzetten,
maar en oplossing weet ik niet, ik heb hem pas 2 weken, dus ben nog niet erg goed met die dingen.
Dit heb ik ook. Ik maak de ringtone dan wel zelf en zet hem dan op mijn Iphone.
  #11  
Oud 16-10-08, 00:06
Ericc B Ericc B is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

iTunes werkt niet altijd even duidelijk en als je er geen ervaring mee hebt kan er idd vanalles mis gaan.

De beste manier om een stabiele sync met je iPhone te hebben is in iTunes een playlist aanmaken met alle tracks en/of video's die je wilt overzetten en deze playlist permanent laten staan. Dock vervolgens je iPhone en stel bij het voorste tabblad in dat je altijd automatisch wilt synchroniseren en bij het tabblad Muziek dat je altijd alleen die ene playlist wilt synchroniseren.

Wil je nu nummers verwijderen of toevoegen van/aan je iPhone doe dat dan altijd alleen in je playlist in iTunes. Vervolgens zal de iPhone zichzelf bij docken automatisch bijwerken en raak je nooit meer wat kwijt
  #12  
Oud 26-10-08, 16:51
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Het is zo als ik een custom ringtone maak, en op apply druk dan ik dan al mijn albums en video's kwijt ben.heeft iemand meer dit probleem?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle contacten kwijt! frankyman iPhone algemeen 18 07-10-13 09:29
Muziek: help mijn muziek albums zijn door elkaar gegooid bootylove82 Muziek, foto & video 4 16-08-10 20:54
iPhone Gerepareerd: ALLE gegevens KWIJT!!! SaraSara iPhone algemeen 8 26-04-10 22:30
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? andre-nl Muziek, foto & video 8 16-06-08 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.