//

iPhoto "ziet" geen foto's meer in iPhone(3G)

iPhoto "ziet" geen foto's meer in iPhone(3G) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan sinds een weekje geen foto's meer van mijn iPhone halen. In iPhoto zie ik wel lege gestippelde kadertjes die de foto's op mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-08, 18:38
Leerdam Leerdam is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 9
Standaard iPhoto "ziet" geen foto's meer in iPhone(3G)

Kan sinds een weekje geen foto's meer van mijn iPhone halen. In iPhoto zie ik wel lege gestippelde kadertjes die de foto's op mijn iPhone moeten voorstellen maar het plaatje erin ontbreekt. Als ik die lege plaatjes desondanks importeer naar een andere map in iPhoto zegt-ie dat dat niet is gelukt omdat de foto is beschadigd. Gek, want ik kan dezelfde foto wel perfect bekijken op mijn iPhone.
Heb de iPhone "hersteld" maar dat heeft niet geholpen.
Iemand advies ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen "Changes" meer bij Cydia Update SPiET Jailbreak apps en thema's 0 14-02-11 13:56
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
Irritante melding "Geen netwerk meer" weg geulwijk Odido (T-Mobile) 7 10-08-10 14:27
In eens geen "internet/email" meer,data verbinding. andre-nl Overige providers Nederland 3 30-09-09 16:06
Mac OS X: iTunes "ziet" iPhone niet meer na installatie Leopard alex_ghbs iTunes 2 22-01-08 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.