iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/20109-de-telefoon-internet-gps-uitschakelen-tijdens-muziek-luisteren.html)

vedamen 27-08-08 11:36

Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren?
 
Ik heb nog geen iphone, maar wil er een gaan kopen.

Ik heb het niet zo op constante straling van telefoons en draadloos internet,enz. Soms is OK, maar bij constante straling heb ik mijn twijfels.

Ik wil dus soms de iphone gewoon als Ipod gebruiken, en de telefoon, internet en gps functies uitschakelen. Kan dit op een simpele manier met de nieuwe iphone 3G?

bertbrutus 27-08-08 11:51

airplane mode?

Stiruam 27-08-08 12:20

Tuurlijk kan dat je kan alle servicen uitschakelen... Ik weet niet hoe dat met GPS zet want ik heb geen 3G maar dat is waarschijnlijk ook uit te schakelen zoals bertbrutus al zei dat doet met door de airplane mode switch aan te zetten!

Greetz, Stiruam

forum.bericht 27-08-08 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vedamen (Bericht 178850)
Ik heb nog geen iphone, maar wil er een gaan kopen.
Ik heb het niet zo op constante straling van telefoons en draadloos internet,enz. Soms is OK, maar bij constante straling heb ik mijn twijfels.
Ik wil dus soms de iphone gewoon als Ipod gebruiken, en de telefoon, internet en gps functies uitschakelen. Kan dit op een simpele manier met de nieuwe iphone 3G?

GPS is een ontvanger en geen zender.


TIP: de beste manier om je te beschermen tegen straling is 24/24 en 7/7 je volledig in aluminium in te pakken. Wel hoop ik dat er niet over tig jaren blijkt dat aluminium net zo schadelijk is als asbest.

klus 27-08-08 20:10

alles kan uitgeschakeld worden via Instellingen

stefan66 27-08-08 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vedamen (Bericht 178850)
Ik heb nog geen iphone, maar wil er een gaan kopen.

Ik heb het niet zo op constante straling van telefoons en draadloos internet,enz. Soms is OK, maar bij constante straling heb ik mijn twijfels.

Ik wil dus soms de iphone gewoon als Ipod gebruiken, en de telefoon, internet en gps functies uitschakelen. Kan dit op een simpele manier met de nieuwe iphone 3G?

It 's dan niet goedkoper een ipod touch te kopen, die ziet er t zelfde uit eig.

Ironis 27-08-08 23:21

Flight mode werkt prima. Opent instellingen en bovenaan kun je de schakelaar omzetten. Perfect!
Maar over die straling, waarom koop je een telefoon als je dat dwars zit. Het is tenslotte wel een telefoon die gemaakt is om continu met internet te zijn verbonden. Ik moet zeggen dat ik wel de hele dag de telefoon aan laat staan, maar vaak 3g, gps etc uit heb staan, maar dan meer voor de batterijduur :)

Maargoed, 't kan!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.