//

Geen materiaal / Geen muziek

Geen materiaal / Geen muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Een probleem! iPhone geeft aan 'Geen Materiaal' of 'Geen Muziek'. Ik heb google gebruikt, iphoneclub zoekfunctie. Ik heb dus het onderwerp 'FW 2.0 No content' ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-08, 21:40
emperorra emperorra is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Exclamation Geen materiaal / Geen muziek

Een probleem!

iPhone geeft aan 'Geen Materiaal' of 'Geen Muziek'.

Ik heb google gebruikt, iphoneclub zoekfunctie. Ik heb dus het onderwerp 'FW 2.0 No content' gezien.Deze oplossing werkt dus niet voor mij.

Ook werkt het verwijderen van Itunes_control map via SSH niet.

Heeft iemand een oplossing dan hoor ik het graag.

Als ik de oplossing zelf vind, krijgen jullie het te horen.


Groet,

...

Laatst gewijzigd door emperorra; 04-09-08 om 21:57.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-08, 22:09
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Draai je veel apps op je iPhone?
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 04-09-08, 22:12
emperorra emperorra is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Draai je veel apps op je iPhone?
Wat is veel? Ik draai er ongeveer 30.

Ik heb al gedowngrade naar iTunes 7.7.0. Alle apps al twee keer verwijderd, restore. etc etc

Alles al geprobeerd.


PS Snelle reactie !
  #4  
Oud 04-09-08, 22:22
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

30 apps is niet veel. Bij mij hielp het verplaatsen van de apps gewoon, dat had je al geprobeerd toch? (Relocate Applications uit Installer 4 geinstallerd?)
  #5  
Oud 05-09-08, 11:26
emperorra emperorra is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Unhappy

Klopt al geprobeerd.
  #6  
Oud 11-03-10, 11:14
mheuzen mheuzen is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Heb je hier ooit nog een oplossing voor gevonden? Ik had dit 2 weken geleden en nu ineens weer... :S ik synchroniseer thuis met mijn computer en hier op het werk sluit ik hem ook aan om soms de batterij op te laden. Ik heb het idee dat daar iets fout gaat?
  #7  
Oud 15-09-10, 21:08
Jst Jst is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb last van de zelfde Geen Materiaal bug. Na het syncen staat er dat er geen materiaal in de iPod zit terwijl er 10 gb aan muziek op mijn iPhone staat. Resyncen verhelpt het probleem maar het komt elke dag wel terug

Heeft iemand voor deze irritante bug een oplossing?

Bedankt (btw Ik heb een 3GS met 4.0.1 jailbroken op iTunes 10)
  #8  
Oud 19-09-10, 01:44
DenMan78 DenMan78 is offline
• iOS 4.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard geen materiaal ipod in iphone

Tja... ik heb er dus ook last van. Sinds kort heb ik een Iphone 4.
Enkele dagen heb ik om te proberen gewoon eens een mp3-bestand naar de map muziek van mijn iphone gesleept wanneer hij aan de pc is gekoppeld. Dit was geen enkel probleem.
Vandaag wilde ik de rest van mijn muziek erop gaan zetten. Ik weet ook nog dat er ergens een bericht voorbij kwam in de trend van: als je muziek synqt, dan wordt de huidige content verwijderd (zoiets was het).
Ik een uur bezig geweest met een leuke playlist samen te stellen (linksonder in Itunes). Vervolgens gesynchroniseerd. Kreeg veel foutmeldingen dat bestanden beschadigd waren etc. Maar door telkens de iphone los te koppelen en opnieuw te synqen kwam ik hier na lange tijd doorheen.
Wanneer ik in de map "muziek" op mijn ihone keek (via Itunes op de pc), zag ik de muziek daar staan (het enige dat me opviel is dat de vinkjes voor de nummers iets lichter van kleur waren dan normaal. Hoort dat zo? of is dat al een aanwijzing van wat er aan de hand zou kunnen zijn)
Als ik echter de Ipod app op mijn Iphone open krijg ik de melding "Geen materiaal". Terwijl in de 'geheugenbalk' in Itunes op mijn pc wel een aantal GB aan audiobestanden aangeeft. Dan zou het toch op de iphone staan, nietwaar?

Heb het hele internet al afgestruind, maar kan voor mij nog geen passende oplossing vinden. Please, wie kan me helpen. Kan toch niet zo zijn dat ik de enig ben die dit probleem ooit heeft gehad?

groet
Dennis
  #9  
Oud 19-09-10, 23:40
DenMan78 DenMan78 is offline
• iOS 4.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Did it the hard way. Had mijn iPhone pas net en dus nog niet veel erop staan. Heb via iTunes op de pc voor herstellen gekozen. De iPhone wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstelling en alles wordt verwijderd. Moest dus wel mijn Appa opnieuw installeren. Foto's bleven gelukkig staan. Op een of andere site (volgens mij was het een of ander vrouwenblad) stond wat waarschijnlijk het probleem was. Mijn iTunes bibliotheek op de iPhone was waarschijnlijk beschadigd geraakt. Tijdens een eerdere sync was mijn pc vastgelopen en wellicht had dit het probleem veroorzaakt. De bibliotheek van mijn iPhone moest er dus helemaal vanaf. De schijnt dus alleen met de herstelfunctie te gaan. Daarna opnieuw afspeellijst in iTunes gemaakt en gesynqed. Toen deed hij het weer. Wel nog uurtje bezig geweest om alle apps terug te zetten.

Ik zal treath wel nog even blijven volgen, want als het probleem zich later weer zal voordoen heb ik geen zin om weer een totale herstel te doen.

Groet
Dennis
  #10  
Oud 24-09-10, 17:20
Guest64101733
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb vandaag last gehad van hetzelfde probleem. Na lang zoeken bleek het bij mij als volgt mis te gaan.

* Ik heb een iPhone 3GS, 32 GB, OS: 3.1.2 met jailbreak.
* De muziek beheer ik handmatig via iTunes. Dit werkte altijd prima tot vandaag
* Verder synchroniseer ik podcasts en foto's via iTunes.

Het bleek achteraf mis te gaan op het moment dat ik bij Podcasts de optie 'Automatisch, inclusief '1 meest recente' aflevering van...' had uitgevinkt. Ik had dus wel 'Podcasts synchroniseren' aangevinkt, maar wilde niet meer dat automatisch de meest recente werd meegenomen. Ik wilde zelf kunnen selecteren welke er gesynchroniseerd wordt. Na deze optie dus uit te hebben gezet (en na een synchronisatie) kreeg ik de melding 'Geen materiaal' in de iPod app.

Ik heb vervolgens vanalles geprobeerd (muziek weggooien, opnieuw naar de iPhone slepen, tig keer opnieuw synchroniseren, etc) maar niets werkte.

Maar: nadat ik de genoemde optie bij Podcasts weer aangezet had en opnieuw gesynchroniseerd had, was het probleem opgelost!
  #11  
Oud 25-09-10, 23:59
DenMan78 DenMan78 is offline
• iOS 4.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Ok.....heb wat gevonden. Vandaag weer wat muziek op iPod/iPhone willen zetten en ja hoor. Daar was het probleem weer. Kreeg een paar foutmeldingen en dan weer de melding 'geen materiaal' in de iPod app. Paar dingen geprobeerd, zonder resultaat. Echter toen ik min antivirus (avast) en zone alarm uitschakelde, was het probleem opgelost en stond de muziek weer in de iPod app.
  #12  
Oud 26-09-10, 06:44
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

ik had dit probleem op mijn ipad.
Als ik mijn podcasten verwijder zijn alle muziek en video's er terug denk dat het een fout is met de podcasten
  #13  
Oud 25-11-10, 10:15
marcoo1 marcoo1 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard Oplossing

Bij mij was kwam de melding toen ik handmatig een afspeellijst had aangemaakt genaamd "podcasts" blijkbaar sloeg hij hier van op hol want toen ik de naam had aangepast haalde hij weer alle muziek binnnen.
  #14  
Oud 25-03-11, 14:47
J86 J86 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenMan78 Bekijk bericht
Ok.....heb wat gevonden. Vandaag weer wat muziek op iPod/iPhone willen zetten en ja hoor. Daar was het probleem weer. Kreeg een paar foutmeldingen en dan weer de melding 'geen materiaal' in de iPod app. Paar dingen geprobeerd, zonder resultaat. Echter toen ik min antivirus (avast) en zone alarm uitschakelde, was het probleem opgelost en stond de muziek weer in de iPod app.

Thx man! Zonealarm uitgeschakeld en heel m'n probleem inderdaad opgelost!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen muziek meer! jailbreakme Muziek, foto & video 5 25-02-11 00:46
Geen videos en muziek... psvpas iPad algemeen 0 27-09-10 01:07
Windows: synchroniseert geen muziek psp2000sam iTunes 2 01-02-10 17:25
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 11:59
Geen muziek na synchronisatie oliv4r iTunes 3 07-09-08 05:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.