//

Muziek legaal downloaden zonder DRM

Muziek legaal downloaden zonder DRM discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Een Goedendag, Nu ik sinds korte tijd een iPhone heb ben ik ook weer mijn muziek collectie aan het uitbreiden. Nu heb ik een hoop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-08, 17:22
sahga sahga is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard Muziek legaal downloaden zonder DRM

Een Goedendag,

Nu ik sinds korte tijd een iPhone heb ben ik ook weer mijn muziek collectie aan het uitbreiden. Nu heb ik een hoop cd's en het omzetten daarvan is een peace of cake.

Alleen ik wil graag meer muziek hebben en graag downloaden. Ik zoek een service waar ik muziek legaal kan downloaden zonder DRM. Dus niet de iTunes store, want dat kan ik alleen maar in iTunes etc gebruiken. En ik wil het bijvoorbeeld ook in de auto luisteren, op mijn laptop. Whatever, net als ik met een cd kan.

Dus iemand tips over dit soort services? Google levert vooral een hoop reclame.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-08, 19:17
danield danield is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 35
Standaard

Lijkt me niet dat dat zomaar bestaat natuurlijk. Wat je wel kunt doen is via torrents of Limewire kijken, maar ik heb zo het idee dat dergelijke dingen niet op 't forum besproken mogen worden.

EDIT: Wait a sec. Te snel gelezen, ging ervan uit dat je niet wilde betalen.
Ik zou dan eens naar AmazonMP3 kijken, daar is alles volgensmij DRM-free.
  #3  
Oud 18-09-08, 23:16
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Je kan ook iTunes Plus proberen, dat is ook DRM vrij
  #4  
Oud 16-10-08, 00:09
Ericc B Ericc B is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

Hoi,

Het hangt ook van je muzieksmaak af. Voor dance zijn er diverse goede dowloadportals die enkel DRM vrije mp3's verkopen, zoals Beatport.com (duur), Audiojelly.com en Dancetunes.com.

Voor "gewone" muziek zou ik het niet weten, daar luister ik niet naar
  #5  
Oud 16-10-08, 08:42
Jaspertje Jaspertje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sahga Bekijk bericht
Een Goedendag,

Nu ik sinds korte tijd een iPhone heb ben ik ook weer mijn muziek collectie aan het uitbreiden. Nu heb ik een hoop cd's en het omzetten daarvan is een peace of cake.

Alleen ik wil graag meer muziek hebben en graag downloaden. Ik zoek een service waar ik muziek legaal kan downloaden zonder DRM. Dus niet de iTunes store, want dat kan ik alleen maar in iTunes etc gebruiken. En ik wil het bijvoorbeeld ook in de auto luisteren, op mijn laptop. Whatever, net als ik met een cd kan.

Dus iemand tips over dit soort services? Google levert vooral een hoop reclame.
je kunt bijvoorbeeld Limewire downloaden
  #6  
Oud 28-10-08, 17:32
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaspertje Bekijk bericht
je kunt bijvoorbeeld Limewire downloaden
limewire is volgens mij niet legaal...
__________________
life is awesome
  #7  
Oud 28-10-08, 17:34
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Ga er maar van uit dat 99% illegaal is van limewire, plus dat je een flinke kans op virussen hebt, en nog een flinke kans op pron ipv het liedje dat je werkelijk wilt...
  #8  
Oud 28-10-08, 18:01
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst Bekijk bericht
Ga er maar van uit dat 99% illegaal is van limewire, plus dat je een flinke kans op virussen hebt, en nog een flinke kans op pron ipv het liedje dat je werkelijk wilt...
Dat is niet helemaal waar wat je zegt Ikzelf gebruik LimeWire zelf ook, het klopt inderdaad dat je soms wat troep krijgt, maar dan moet je vooral letten op de grootte van bestandjes, dus je gaat niet een liedje downloaden van 50kB lijkt mij..

Van iTunes heb ik ook al legale muziek gedownload, maar inderdaad zoals de topicstarter al zei is het erg vervelend soms dat er een DRM op staat.. of dat je steeds een wachtwoord moet invoeren om die liedjes te luisteren..

Maargoed, ikzelf heb eigenlijk geen flauw idee waar je legale muziek zonder DRM kan downloaden, dus ik dwaal al een beetje offtopic in dit topic, dus kan ik beter niet gaan doen Ik denk inderdaad dat je bovenstaande urls een moet proberen..

Laat even weten of het iets interessants is!

__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #9  
Oud 05-11-08, 21:52
Carock Carock is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard

ik zelf gebruik al jaren E-Music. Absoluut DRM vrij
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Legaal unlock T-mobile zonder aankoop bewijs? XanderSnelder Unlock 28 16-01-11 18:07
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden xBram Muziek, foto & video 7 25-11-08 15:22
Muziék downloadén Emiin' Archief 37 24-04-08 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.