iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: songs breken af (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/2218-songs-breken.html)

BertvanHorck 12-11-07 13:38

songs breken af
 
Sinds vandaag mijn iphone in gebruik.
Om de een of andere reden breken de liedjes vroegtijdig af en gaat ie door naar t volgende nummer
dit gebeurt zowel als ie aan itunes hangt als ook als ie stand alone wordt gebruikt.
Heeft iemand een idee waarom dit is? Is er een cure?


Groetjes

Bert :)

ugene 14-11-07 09:10

Er is een ssort van preview functie waardoor hij elke keer 1 minuut laat horen d8 ik. Maar dat is een proggie welke via installer geinstalleerd wordt normaal meen ik.

BertvanHorck 15-11-07 09:00

dank je... ben er nog niet uit....

BertvanHorck 16-11-07 08:59

het afbreken van de liedjes is willekeurig. De ene keer hoor ik een heel liedje, de andere keer maar een stuk.
Kan het iets te maken hebben met her-verbinden met provider voor voice of data?

Hoolaa 29-12-07 11:52

ik heb een zelfde soort probleem. Als ik op internet zit kapt
hij sommige nrs af. Er komt dan ook geen volgend nr.
Nogal vervelend. Weet iemand de oplossing?

Frox 30-12-07 00:19

Ik heb het gisteren idd ook voor het eerst gemerkt. 't Voelde aan alsof de iPhone het even niet aankon en het liedje afkapte.
Het gebeurde tijdens het surfen met de browser.

EdoubleDee 12-01-08 15:10

dat komt waarschijnlijk omdat als je op internet zit safari veel geheugen gebruikt. Er blijft dan niet genoeg geheugen over om muziek af te spelen...

dit gebeurt overigens alleen bij 'zware' sites

Stiruam 12-01-08 15:22

Nja of het cpu gebruik is te hoog door safari waardoor de codec niet snel genoeg reageert en hij denkt dat het liedje dus stuk of klaar is! However.. Bij welke site gebeurt dat bv en gebeurt het eerder als je veel tabbladen hebt openstaan?

Greetz, Stiruam

Boy van Baal 13-01-08 19:30

Ik weet dat die iphone forum is maar toch ;) Ik gebruik de Ipod Video 30g(A) Bij mij ook het zelfde probleem maar heb geen safari niks,, Denk dus niet dat het daar aan licht. Miss. wel bij de iphone ! Ik weet niet !!

Stiruam 13-01-08 19:44

Dan zou ik die nummers van je Video er eens even opnieuw opzetten :p Dit is zoiezo een ander probleem :p

Greetz, Stiruam

DeGVR 20-03-08 16:41

heb hetzelfde probleem. maar zonder dat er nog iets anders loopt op de achtergrond hoor.

hetzelfde probleem met het afspelen van films...

Ben nu al twee weken bezig met het zoeken van een oplossing zonder succes! Als iemand een idee heeft please please please laat het weten!

Apple - Support - Discussions - Does your video crash? ...

hier zijn ze al maanden bezig met het probleem, maar dan voor de ipod touch. Komt op hetzelfde neer zenne :)

erikvandeboer 16-07-10 17:03

Is er nog steeds niemand met een oplossing hiervoor? Of ben ik de enige die hier last van heeft?

Tijdens het sporten gebruik ik alleen itunes. De rest staat uit. Na een half uur springt hij 10x achter elkaar op voicedailing, daarna spoelt hij 3 nummers door en geeft weer 5x een voicedailing. (Of voicecontrol...?). Komt het omdat hij warm wordt? Ik kan het me haast niet voor stellen.

Ik vind dit heel vervelend en het is een reden om een belangrijke app niet meer te gebruiken.

sa-jaws 17-08-10 18:59

misschien komt het door shake to shuffle ofzo


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.