//

Home Knop Loopt Soms vast onder muziek/Ipod

Home Knop Loopt Soms vast onder muziek/Ipod discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 2G met firmware 2.0.1 ik heb al 2 keer gehad dat mijn iphone vast liep tijdens het afspelen van muziek. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-08, 22:46
jurjenvelthoen jurjenvelthoen is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Post Home Knop Loopt Soms vast onder muziek/Ipod

Ik heb een Iphone 2G met firmware 2.0.1 ik heb al 2 keer gehad dat mijn iphone vast liep tijdens het afspelen van muziek. De home knop deed het niet meer.... nou ja hij deed het nog wel (want als hij in stand-by stond en ik drukte de home knop in dan ging hij aan) maar als ik er op drukte terwijl hij aan was. Dan reageerde hij niet en gebeurde er ook niks. Ik kan hem niet meer uit doen. Weet iemand wat ik kan doen misschien opnieuw firmware installeren ofzzo... Kunnen jullie misschien een link plaatsen met goeie firmware downloads?

Alsvast bedankt,

Jurjen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-08, 09:45
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

Kijk in de Wiki naar Firmwire's daar kan je ze allemaal downloaden, ik weet niet of dit je probleem oplost, maar het is altijd te proberen
  #3  
Oud 31-10-08, 09:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Probeer deze link eens.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod iphone loopt vast na aankopen Fred Pit iPhone algemeen 0 20-01-11 22:29
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
Home knop, zorgt dat Ipod uit gaat schuurmachine iPhone algemeen 4 29-06-10 20:37
HELP HELP HELP ipod loopt vast Melle123 Archief 1 02-02-10 17:58
Mijn iphone 3g 16 gb loopt vast onder jailbreaken HELP!!!!! Arjann. Archief 3 13-12-09 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:12.