//

Films op iPhone zetten?

Films op iPhone zetten? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, iTunes (7.5) wil geen films op m'n iPhone zetten. :/ Als ik ze naar de bibliotheek sleep krijg ik wel dat blauwe plusje te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-07, 00:23
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard Films op iPhone zetten?

Hoi,

iTunes (7.5) wil geen films op m'n iPhone zetten. :/
Als ik ze naar de bibliotheek sleep krijg ik wel dat blauwe plusje te zien (heb ze ook geconverteerd naar mp4-formaat), maar ze komen niet tussen de films te staan.

Of de iPhone dan al gesynchroniseerd is of niet maakt niets uit...

Heeft iemand enig idee?
Moet ik misschien iTunes 7.4 installeren?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-07, 12:20
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Ik heb net een film van Google Video gedownload in iPod-formaat, en die zet hij er wel gewoon op. Alleen als ik in de eigenschappen van dat bestandje kijk is het gewoon MPEG-4 Movie (mp4)-formaat, net als de andere films die hij er niet op wil zetten. :s

Hoe kan dit? Zijn die andere bestanden beschadigd bij het converten ofzo?
  #3  
Oud 17-11-07, 12:22
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Probeer ze eens naar mov te converteren dit werkt bij mij altijd.
  #4  
Oud 17-11-07, 13:31
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Welk programma gebruik je daarvoor?
Die ik nu heb converteerd niet naar .mov..
  #5  
Oud 17-11-07, 14:06
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

mmmmmm... Ik heb een mac dus ik weet geen goed proggramatje, google anders even naar windows converter mov
  #6  
Oud 17-11-07, 15:19
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Oke. Ik gebruik nu Super C, even afwachten of hij het goed convert.
  #7  
Oud 17-11-07, 18:25
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

.mp4 werken ook perfect.
ik gebruik een programma imtooiphone (denk dat dat de naam is, ben op werk kan het niet checken. zal het doen als ik thuis ben)

Dan zet ik ze om naar mp4 en werken gewoon prima op mn iphone.
  #8  
Oud 18-11-07, 16:33
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

naam van proggie is ImTOO iphone video converter 3 (3.1.42)
  #9  
Oud 18-11-07, 16:34
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Oke, bedankt.
Even m'n iPhone weer levend maken, dan zal ik kijken of het lukt!
  #10  
Oud 20-11-07, 16:47
PManden PManden is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 11
Standaard

Ergens anders op dit forum las ik over Videora. Ik heb het net gedownload. Supermakkelijk, alles wordt uitgelegd; dat je eerst een dvd moet encrypten (geven ze je meteen een prgrammaatje voor) en daarna converteren. Hierbij kun je aangeven dat je wil converteren voor je iPhone. Tenslotte zou de film direct in je iTunes moeten komen te staan, klaar om te syncen.. Videora is nu aan het converteren, dus ik weet niet of het allemaal lukt, maar tot nog toe gaat het wel erg soepel! Ik laat weten of het wat wordt..
  #11  
Oud 24-11-07, 09:08
Dennisf Dennisf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 131
Standaard

Ik heb gisteravond videora gedownload en een muziekdvd geconverteerd (duurde een uur of 2). Vanmorgen gesynchroniseerd met de iphone en het werkt fantastisch. Ik ben stomverbaasd over de scherpte van het beeld. Echt ontzettend mooi!
  #12  
Oud 24-11-07, 12:03
PManden PManden is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 11
Standaard

Ja, was even vergeten dat ik nog zou vertellen of het gelukt was.. Ook bij mij wekr het fantastisch. Najib Amhali - Most Wanted doet er dan bij elkaar wel zo'n 3,5 uur over, maar dan heb je ook wat!
  #13  
Oud 24-11-07, 14:29
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Oke, bedankt!
Ik ga het proberen.
  #14  
Oud 24-11-07, 15:21
Dennisf Dennisf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 131
Standaard

Nog een tip inzake videora. Videora heeft een statusbar die laat zien hoever het staat met de conversie. Deze geeft bij mijn nu 100% aan en 0.00.00 aan tijd terwijl hij nog aan het converteren is. Ik heb op een videora forum gelezen dat dit normaal is en dat het het slimste is om 's-nachts de conversie uit te voeren omdat het programma dan niet vertraagd wordt door andere werkzaamheden op de computer.
  #15  
Oud 18-12-08, 12:27
HuibJan HuibJan is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Beste mensen,

Ik kamp met een identiek probleem. Gekopierde DVD's heb ik met handbrake omgezet naar MPEG oftewel MP4 bestand (met handbrake). De eerste film die ik in iTunes had gezet en gesynchroniseerd doet het top op me Iphone. De tweede en derde films zet iTunes niet meer over naar me Iphone. Ze staan wel gewoon onder video in iTunes. Bij het syncroniseren pakt hij alle onderdelen (agenda, foto's etc) maar het lijkt wel of hij video overslaat. Ik heb ook al die film die het wel deed eraf gehaald om het vervolgens weer erop te zetten en die deed het wel. Echt ontzettend vreemd. De film die het wel doet is 720*362 en die het niet doen zijn 710*434 en 714*434. Kan het hieraan liggen? Zo ja, hoe kan ik dit aanpassen. Waar kan het aan liggen en wat kan ik doen? Graag een reactie. Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-12-08 om 12:53. Reden: 1x je vraag stellen is meer dan genoeg.
  #16  
Oud 18-12-08, 14:49
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Wellicht zijn er buiten de afmetingen nog andere verschillen, zoals de bitrate en andere zaken. Bekijk de info van de movies eens in QuickTime. Overigens ook eigenaardig dat die van 720x362 het wel doet, want volgens de technische specificaties van Apple zelf kan je maar tot 640x480 gaan.

EDIT:
Okee, ik hou er van om altijd lekker in het wilde weg te "redeneren", dus het volgende kan helemaal nergens op slaan, maar misschien ook weer wel. ;-)

Volgens de specificaties van Apple kan je dus tot 640x480 gaan. Maar ik bedacht me zo; misschien gaat het niet specifiek om die afmetingen, maar om het totaal aantal pixels.

640x480 = 307.200 pixel, dat zou dus de limiet zijn.

720x362 = 260.640 pixels, dus minder, en die doet het ook.

710x434 = 308.140 en
714x434 = 309.876. Beiden dus MEER en die doen het ook beiden niet.

Dus misschien is het probleem inderdaad dat ze te groot zijn.

Maar nogmaals, dit was gewoon even in het wilde weg proberen logisch te redeneren, slaat misschien helemaal nergens op. :-D
__________________
...

Laatst gewijzigd door Bomans; 18-12-08 om 16:36. Reden: edit-knop gebruiken aub.
  #17  
Oud 18-12-08, 16:34
HuibJan HuibJan is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Zo jij hebt er over nagedacht. Ontzettend bedankt. Ik denk dat het wel eens zou kunnen kloppen want heb net nog een film gedaan en die bleef ook onder 307.200 en die deed het ook. Heb jij ook enig idee hoe ik die pixels iets terug kan brengen zodat ik ze wel kan syncroniseren met itunes naar iphone?
  #18  
Oud 18-12-08, 16:52
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Tja, opnieuw "omzetten" lijkt mij dan de enige optie. Hoe je dat het beste onder Windows kunt doen zou ik niet weten. Ik ben zelf Mac fanaat en gebruik overal iSkysoft Video Converter voor omdat deze standaard zo'n beetje al mijn 'gadgets' ondersteund; iPhone, PSP, normale mobieltjes. Maar er is in dit forum vast wel ergens te vinden hoe dat onder Windows het beste gaat.
  #19  
Oud 18-12-08, 17:10
HuibJan HuibJan is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Ik heb zelf Handbrake gebruikt. Een film van ruim 4 gig kan geconverteerd worden naar ongeveer 1 gig. Vind ik eigenlijk nog te veel. meet een 8gig iphone en de nodige muziek houd het dan snel op. Ontzettend bedankt en aks je nog een idee hebt hoor ik het graag van je.
  #20  
Oud 27-06-09, 13:30
binaries4me binaries4me is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb een vraagje.

Ik wil ook film op me iphone 3gs zetten. als ik in itunes klik op me iphone en dan op de tab films dan kan ik alleen maar gehuurde film syncen (die heb ik niet) of series. dus ik moet mijn film instellen dat het een serie is dan kan ik hem alleen syncen. Ik neem aan dat dit niet de juiste oplossing is. kan iemand mij hier mee helpen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films downloaden en op ipad zetten houtsie iPad algemeen 19 13-04-12 19:20
Video: Films op Iphone zetten timgevers Muziek, foto & video 4 04-11-10 20:27
Video: Films op youtube zetten Mug Muziek, foto & video 1 18-09-09 03:03
Video: Video's (muziekvideo's, films) op je iPhone zetten vanmaanen Muziek, foto & video 4 12-05-09 17:44
Windows: films op je iphone zetten via itunes wendy.veldhuis iTunes 10 25-03-08 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.