//

Coverflow uitschakelen mogelijk?

Coverflow uitschakelen mogelijk? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik heb het zo gedaan en na een aantal keer toevoegen, weer verwijderen en weer toevoegen worden uiteindelijk toch alle covers getoond bij schuin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-12-07, 09:50
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Ook ik heb het zo gedaan en na een aantal keer toevoegen, weer verwijderen en weer toevoegen worden uiteindelijk toch alle covers getoond bij schuin houden van mijn iphone. Stug volhouden dus maar...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-12-07, 15:36
KoNi KoNi is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Aaaaah begin dadelijk echt te trippen heb nou dus verwijderd en weer toegevoegd en geen resultaat daarna nog een keer gedaan nog geen resultaat
  #23  
Oud 18-12-07, 20:31
KoNi KoNi is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Ik heb nu een nieuw probleem. Ik heb dus een aantal keren geprobeerd met foto toevoegen en weer verwijderen maar kreeg geen resultaat. Dus heb ik alle muziek ervan af gegooit en plaatjes erbij toegevoegd. Alleen krijg ik nu helemaal geen cover flow Ik krijg dus maar 1 plaatje te zien die hij op dat moment aan het afspelen is
  #24  
Oud 21-12-07, 15:10
Fred85 Fred85 is offline
• iOS 4.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Schiedam
Berichten: 16
Standaard

Ik heb ook het probleem dat coverflow niet alle covers laat zien die ik in Itunes heb toegevoegd. Ik las net op het Apple forum dat coverflow alleen de covers laat zien van de nummers/albums die een albumnaam hebben. Ik heb maar 5 albums en verder allemaal losse nummer (wel met covers) maar die laat hij dus niet zien. Een oplossing die stond beschreven was om alle nummers die geen albumnaam hebben bijvoorbeel album naam '1' of 'andere' te geven (kan natuurlijk ook een andere naam zijn).

Ik ga het nu proberen en zal over 5 minuutjes mijn bevindingen posten.

Gr. Fred

Edit: Het heeft niet gewerkt, nu laat hij van het album 'andere' alleen de cover zien van het eerste nummer. Ik ga weer verder knutselen.

Edit: De oplossing zou zijn om elk nummer een albumnaam te geven, aangezien ik 500 losse nummers heb van verschillende artiesten vind ik het mooi geweest en laat ik het lekker zo.

Laatst gewijzigd door Fred85; 21-12-07 om 15:52.
  #25  
Oud 21-12-07, 17:45
KoNi KoNi is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Ik heb eens geprobeerd op de manier hoe jij het hebt gezegd. Heb dus bij elke liedje een nummertje gegeven en dit werkt bij mij wel Maar ik heb dit alleen getest met een lijstje van maar 13 liedjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) keesdr iPhone algemeen 3 01-02-11 21:19
coverflow ipad played iPad algemeen 2 10-11-10 10:43
opladen van batterij uitschakelen mogelijk?? detang iPhone algemeen 9 03-11-09 20:21
Windows: Coverflow iTunes 8 Yash100 iTunes 11 15-11-08 13:09
Muziek: audiboeken coverflow Simm Muziek, foto & video 2 09-01-08 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.