iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: Fotoalbum -s- ??? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/25496-fotoalbum-s.html)

peppe21 20-11-08 20:19

Fotoalbum -s- ???
 
Foto's die ik met iPhone 3G maak komen allemaal automatisch in een (1) filmrol te staan

Ik heb echter op basis van de layout en op basis van de heading
"fotoalbums" , de indruk dat er meerdere filmrollen mogelijk moeten zijn.

hoe arrangeer ik dat ?
M.a.w. hoe creeer ik meerdere fotorollen en hoe sleep ik foto's van de ene naar de andere fotorol ?

Alvast dank voor jullie suggesties

peppe

Bomans 20-11-08 20:19

Via itunes/je mac kun je andere mappen aanmaken.
Dan moet je die syncen.
Gaat niet op de iphone zelf.

Destiny 20-11-08 20:55

Verplaatst naar foto & video.

RVDB 04-07-09 01:04

Ja ik vroeg mij dit dus ook af ik vond het al zo lelijk. Maar ik vind het een beetje vreemd dat je ze niet kan verplaatsen oid.. Kan het me haast niet voorstellen dat dat niet kan hoor..

JSM93 08-07-09 02:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RVDB (Bericht 317837)
Ja ik vroeg mij dit dus ook af ik vond het al zo lelijk. Maar ik vind het een beetje vreemd dat je ze niet kan verplaatsen oid.. Kan het me haast niet voorstellen dat dat niet kan hoor..

Zoals al gezegd werd kan dit op je pc/mac via iTunes..

ℜuben 08-07-09 14:02

Ik neem aan dat jullie hier iPHOTO bedoelen en niet iTUNES? Zo niet, hoe maak ik in iTunes andere albums aan?

JSM93 08-07-09 14:26

Nee, in iTunes.

JSM93 08-07-09 14:26

Nee, in iTunes.
En dan klik je bij je iPhone op het tabblad foto. Vanaf daar moet het je wel lukken, zoniet kijk ik zo ff op me PC.

S¡mon 08-07-09 14:33

Dit vroeg ik me dus ook af en een week geleden toen ik dit had gepost wist niemand het :P Ik weet nu het antwoord wel dus ik ga het uitproberen :)

seppeverbeke 06-11-09 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JSM93 (Bericht 320541)
Nee, in iTunes.
En dan klik je bij je iPhone op het tabblad foto. Vanaf daar moet het je wel lukken, zoniet kijk ik zo ff op me PC.


bij mij lukt het niet om een foto album te maken.
ik sta op het tabblad foto op de pc.
het is toch bij het tabblad Iphone ^^

wat moet ik doen als ik op het tabblad foto sta?

mvg

nicollethijs 06-01-10 13:41

mij lukt het ook niet, ik kan nergens in het tabblad vinden waar ik dan die nieuwe map aan moet maken...

Jazzamataz 06-01-10 14:08

Wat wil je precies doen? Een nieuwe map met foto's syncen met je iPhone?

Maak gewoon een nieuwe map op je pc aan en zet daar je foto's in. Ga dan in iTunes (nadat je je iPhone gekoppeld heb) naar het tabblad foto's in iTunes. Daar kan je dan de map (of mappen) selecteren die je gesynct wil hebben.

nicollethijs 06-01-10 14:29

de foto's die ik bijvoorbeeld via mijn Iphone maak op opsla via mijn e-mail, die komen allemaal in dezelfde map. hoe kan ik deze in aparte mappen opslaan?

wim66 06-01-10 14:31

Als je synchroniseert met "Mijn Afbeeldingen" kan je wel enkele mappen selecteren.
Plaats de mappen die je wil synchroniseren dus in "Mijn Afbeeldingen".

https://forum.iculture.nl/leden...07-knipsel.png

Michel15 06-01-10 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nicollethijs (Bericht 401934)
de foto's die ik bijvoorbeeld via mijn Iphone maak op opsla via mijn e-mail, die komen allemaal in dezelfde map. hoe kan ik deze in aparte mappen opslaan?

die komen altijd in de filmrol volgens mij, je kunt niet een map selecteren

AppleHarry 06-01-10 23:31

Ik wilde m'n Iphone cleanen ; foto's stonden dubbel : EN in fotobibliotheek EN in de zelfde genaamde mappen als op m'n pc. Heb nieuwe map aangemaakt , daarmee gesynct , Iphone was leeg , toen terug gesynct met map afbeeldingen en HOPPA......staan ze d'r WEER dubbel in..........Grrrrrrrr....!!!!!!! Iemand oplossing ????

zcool 07-01-10 13:36

Ik wil hier even op in haken. Het is dus niet mogelijk om foto's op de iphone zelf te beheren? Je kan dus op de iphone geen mapjes oid aanmaken en daar je foto's in zetten. Kan dus alleen met de pc ?

Weet iemand of het wel kan als je Iphone is gejailbreakt?

wesleyvosters 07-01-10 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AppleHarry (Bericht 402220)
Ik wilde m'n Iphone cleanen ; foto's stonden dubbel : EN in fotobibliotheek EN in de zelfde genaamde mappen als op m'n pc. Heb nieuwe map aangemaakt , daarmee gesynct , Iphone was leeg , toen terug gesynct met map afbeeldingen en HOPPA......staan ze d'r WEER dubbel in..........Grrrrrrrr....!!!!!!! Iemand oplossing ????

Het lijkt dat ze dubbel op staan. Maar wat je ziet zijn 2 linkjes naar dezelfe foto. Een keer het orgileel en een keer de zelfgemaakte. Het is volgens mij niet mogelijk het orgineele te vewijderen zonder dat je de zelf gemaakte kopie verliest.

EricE 15-01-10 10:28

Ik krijg het gevoel dat deze discussie een beetje is doodgebloed, maar de vraag is eigenlijk nog steeds niet beantwoord terwijl het wel een interessante is!
Het lukt mij namelijk ook niet om meerdere mappen op de iPhone te maken. De layout laat dat duidelijk toe, maar ik snap niet hoe het moet...:(

KiMZz 16-01-10 13:09

Ok, ik heb via My Computer gewoon al m'n foto's van m'n iPhone afgehaald en in aparte mapjes gezet. Ik heb een mapje Backgrounds iPhone gemaakt op m'n pc, en heb in iTunes aangegeven dat ik die map wil synchroniseren.
Dat doet ie ook, want dat zijn de enige afbeeldingen die nu weer op m'n iPhone staan. Maar dat mapje heet Fotobibliotheek en niet Backgrounds o.i.d.
Daarnaast is het mapje Filmrol er ook weer en die is leeg, zoals t hoort. Maar hoe kan ik dat mapje nu hernoemen naar Backgrounds?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:41.