Coverflow voor foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) bestaat er geen software die gebruik maakt van je coverflow om door je foto's te bladeren ?? lijkt me wel relax...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Coverflow voor foto's
bestaat er geen software die gebruik maakt van je coverflow om door je foto's te bladeren ?? lijkt me wel relax
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hehehe blijkbaar niet coverflow is ook redelijk moeilijk om te maken lijkt me... echter lijkt dat me ook erg traag gaan bij een paar honderd foto's... Maar mischien stopt apple het er nog wel een keertje in..?
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
nog even een vraagje ivm coverflow . is het normaal dat de iphone niet omschakelt naar coverflow wanneer hij plat op tafel ligt ?
|
|
||||
|
||||
Ja .. de bewegingssensor werkt alleen als je die echt in de "lucht" draait .. dan wordt de [wiki]accelerometer|gyroscoop[/wiki] geactiveerd.
|
|
||||
|
||||
ok thx ik dacht al dat hij het niet goed deed
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is coverflow niet zo gek moeilijk te maken, ik ken goede flash-en javascript versies, wellicht dat het gewoon nog niet bedacht is?
|
|
||||
|
||||
Nou het maken ervan valt wel mee maar het inbouwen van het systeem bij plaatjes zal moeilijker zijn. Flash en Javascript is however ook nog een simple taal vergeleken met de taal waarin de Apps worden geschreven... En Coverflow met foto's lijkt me bagger en Energie vreetend
|
|
||||
|
||||
ik ken niks van programmeren maar waarom zou dat moeilijker zijn.
ik kan gerust bij mijn muziek een foto als cover zetten en dat werkt perfect. maar ik heb ondertussen gezien dat ik de foto's gewoon kan doorbladeren. that will do |
|
||||
|
||||
Nou omdat het OS er niet op is gemaakt om de switch naar Coverflow te maken... Waarschijnlijk verschrikkelijk veel bugs en je zou hem moeten toestaan om de data niet raw van iTunes formatted foto's te lezen maar van jpg png etce en het zit niet in een database zoals dat bij de coverart wel zo is...
En ja tuurlijk kan je het als album art instellen maar dat willen we dus niet (Of ik iniedergeval niet) Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Wellicht nu Leopard in de finder-vensters met coverflow werkt dat dit in de nabije toekomst ook eenvoudig voor de iPhone te realiseren is. In Leopard zie je een willekeurig finder-venster in coverflow, en dat zijn alle bestanden door elkaar: foto's, word, pdf's, filmpjes, PPT's, etc. De techniek is er dus wel degelijk.
|
|
|||
|
|||
het programmeren voor de iPhone gebeurd in C als ik me niet vergis
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp | celik | iTunes | 1 | 09-09-10 23:46 |
Windows: Coverflow iTunes 8 | Yash100 | iTunes | 11 | 15-11-08 14:09 |
Mac OS X: probleem; coverflow | nutty75 | iTunes | 5 | 01-08-08 19:25 |
Probleem coverflow en foto's aut. aangepast opgelost!!! | celik | Muziek, foto & video | 2 | 04-03-08 22:10 |
|
|