//

2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's

2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik de iPhone sync met iTunes zet iTunes alle foto's zoals opgegeven op de iPhone. Alleen verschijnt er na afloop 2 mappen in onder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-08, 13:28
Robert M.'s schermafbeelding
Robert M. Robert M. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Swifterbant
Berichten: 140
Stuur een bericht via MSN naar Robert M.
Thumbs down 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's

Zodra ik de iPhone sync met iTunes zet iTunes alle foto's zoals opgegeven op de iPhone. Alleen verschijnt er na afloop 2 mappen in onder het icoon foto's

1 Foto Bibliotheek
2 Foto's

Hierin bevinden dezelfde foto's. Ik vindt dit niet echt nuttig. Weet iemand hier een oplossing voor.

BVD

Robert
__________________
Bor3d @ Stage
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-09, 12:11
Roxanna Roxanna is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

nee ik heb dus zelfde probleem
  #3  
Oud 14-02-09, 22:41
DylanVanVliet DylanVanVliet is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Adenau (Duitsland)
Berichten: 36
Standaard

Ja dat komt omat je je foto's in een map hebt gezet en je iphone daarmee gaat cyngen als je die foto's verwijdert en in een anderre map zet moet hij ze als het goed is weer weergeven in 1 filmrol, ik vraag me eigenlijk ook af hoe je je filmrollen een naam kan geven of er 1 aan kan maken...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 11:32
Foto's bibliotheek van iphone naar pc kopieren Luuktb iTunes 1 02-08-11 21:48
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 22:17
Bibliotheek Bijwerken gevolg: groot deel foto's KWIJT! ovide_nl Muziek, foto & video 0 19-08-10 11:26
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op roelofk Muziek, foto & video 1 17-05-10 22:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.