iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Muziek gaat erg zacht (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/27863-muziek-gaat-erg-zacht.html)

Sultan 02-01-09 22:56

Muziek gaat erg zacht
 
Hallo,
Ik was net met wat vrienden naar een etentje, en wilde wat muziek laten luisteren op mijn iphone, maar deze klonk erg zacht, zelfs op het hoogste volume.
Thuis is het me niet opgevallen, dan ben ik maar alleen en hoeft ie eigenlijk niet zo hard,

nu thuis zag ik bij itunes dat je bij info het geluid aan kan passen, maar klinkt het dan nog goed op de iphone, en moet ik dit dan per song doen, of kan je ze dan allemaal ineens harder zetten ?

chrismen-92 02-01-09 23:02

He!
Ligt het niet aan de kwaliteit van je muziek?
groeten

Sultan 02-01-09 23:13

Volgens mij niet, hij speelt ze allemaal op hetzelfde volume, niet de ene harder dan ee andere.

Solid_Snake 02-01-09 23:21

Je kan inderdaad bij info je geluid aanpassen (dit doe ik ook trouwens)! En nee, de kwaliteit van de muziek gaat er niet op achteruit, zou niet weten hoe trouwens! Je kan je gehele bibliotheek ineens aanpassen, geen probleem!

bako 03-01-09 00:24

misschien heb je volume begrenzing aan kan je uit zetten in instellingen/ipod/volumebegrenzing

Sultan 03-01-09 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Solid_Snake (Bericht 238374)
Je kan inderdaad bij info je geluid aanpassen (dit doe ik ook trouwens)! En nee, de kwaliteit van de muziek gaat er niet op achteruit, zou niet weten hoe trouwens! Je kan je gehele bibliotheek ineens aanpassen, geen probleem!

Hoe doe ik dat, de hele bilbliotheek ineens, want wat ik gevonden heb is liedje aanklikken, naar info en daar aanpassen.
Hoe doe ik dan alles ineens?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 238424)
misschien heb je volume begrenzing aan kan je uit zetten in instellingen/ipod/volumebegrenzing


Volume begrenzing staat gewoon uit.

TTiSoB 03-01-09 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sultan (Bericht 238564)
Hoe doe ik dat, de hele bilbliotheek ineens, want wat ik gevonden heb is liedje aanklikken, naar info en daar aanpassen.
Hoe doe ik dan alles ineens?

Volume begrenzing staat gewoon uit.

CTRL + A, rechtsklik "info" en dan het volume aanpassen? Heb het zelf nooit gedaan maar dat zou het volgens mij moeten zijn.

Sultan 03-01-09 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TTiSoB (Bericht 238573)
CTRL + A, rechtsklik "info" en dan het volume aanpassen? Heb het zelf nooit gedaan maar dat zou het volgens mij moeten zijn.

Thanks, ga het meteen proberen ;)

waalboer 03-01-09 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TTiSoB (Bericht 238573)
CTRL + A, rechtsklik "info" en dan het volume aanpassen? Heb het zelf nooit gedaan maar dat zou het volgens mij moeten zijn.

Wist ik ook niet.
Bedankt voor de tip!!!

Sultan 03-01-09 22:47

Zo gaat het inderdaad allemaal tegelijk, moet alleen nu nog even mijn iphone aan de laptop hangen, hoop dat ik dan wat luidere muziek krijg.

TTiSoB 03-01-09 23:39

je moet het wel met beleid doen heb ik begrepen.. Blaas je anders dadelijk je speaker op.

Sultan 03-01-09 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TTiSoB (Bericht 238899)
je moet het wel met beleid doen heb ik begrepen.. Blaas je anders dadelijk je speaker op.


Oke, ga ik zeker voorzichting doen, daNK je voor de waarschuwing :)

Jakiie 03-01-09 23:46

Handige tip dit ;) Heb het meteen uitgevoerd natuurlijk, want ik vind ook altijd wel dat het muziek op de iPhone wat aan de zachte kant is.

Sultan 04-01-09 12:17

Ik heb in de bibliotheek alles op de hoogste volume gezet, dus helemaal naar rechts, de iphone gesynchroniseerd, maar de muziek op mijn iphone heeft gewoon nog steeds hetzelfde volume, niet echt hard.
Miscchien is dit gewoon het volume en kan ie gewoon niet harder :confused:

bako 21-01-09 21:58

hoe moet dit met apple??
macbook dus

evmw 21-01-09 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 247009)
hoe moet dit met apple??
macbook dus

Eventueel selectie maken met Apple+A, 'rechtermuisknop' (CTRL+muisklik) en dan kiezen voor 'Get Info'. Bij 'Options' kun je het volume aanpassen.

Buzze 22-01-09 00:06

Bij mij gaat men muziek toch redelijk hard hoor!

Sultan 22-01-09 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buzze (Bericht 247063)
Bij mij gaat men muziek toch redelijk hard hoor!


Als we met zo'n 5 tot 6 personen in huis zitten te kletsen, kan je mijn iphone niet echt niet horen.
Dan kan ik hem niet gebruiken voor een achtergrondmuziekje, nu heb ondertussen wel een iphone speaker ;)

TTiSoB 22-01-09 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sultan (Bericht 247244)
Als we met zo'n 5 tot 6 personen in huis zitten te kletsen, kan je mijn iphone niet echt niet horen.
Dan kan ik hem niet gebruiken voor een achtergrondmuziekje, nu heb ondertussen wel een iphone speaker ;)

mmm wie gebruikt nu zijn iphone om een achtergrondmuziekje te geven? :confused:

bako 22-01-09 15:32

dit werkt niet
met apple bedoel je cmd tog?
als ik hem selecteer en dan cmd + a doe doet hij niets
als ik cmd + a en dan klik werkt het ook niet
als ik alleen rechter muisknop doe ctrl + klikken dus krijg ik nergens te zien get info


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.