iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Een liedje wordt doorgespoeld ipv afgespeeld (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/28064-liedje-wordt-doorgespoeld-ipv-afgespeeld.html)

ALVA 06-01-09 22:49

Een liedje wordt doorgespoeld ipv afgespeeld
 
Hallo mensen,

Ik heb een probleem.
Ik heb een liedje op de iphone, maar die speelt ie niet af.
Hij gaat gelijk naar de volgende nummer.
Hij heeft het wel ooit gedaan maar sinds kort niet meer?
Iemand een idee? :)

ALVA

iMario 07-01-09 00:24

Is er misschien met de instellingen van het liedje geknoeit? Niet het juiste bestand? Al geprobeerd het liedje er opnieuw op te zetten?

ALVA 07-01-09 18:50

Nee, er is niet met de instellingen van het liedje geknoeit.
Hij deed het eerst wel.
En het is wel het juiste bestand.
Ik heb al geprobeerd om het liedje er opnieuw op te zetten maar dat werkte niet.
Hij bleef dezelfde probleem hebben.
En de liedje is een Liveset, die moeilijk te vinden is dus zou het erg mooi zijn als hij het weer deed.
Ik kan namelijk geen alternatief vinden.
Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden of zelfde probleem gehad?

Vandammes 08-01-09 12:12

Als je liedje eerst werkte en nu niet meer, kan het zijn dat het misschien van je pc is verwijderd en automatisch word je iphone gesynched, dus kan het dat het er terug af is, wel raar dat je het nog steeds ziet dan.

ALVA 08-01-09 18:50

Nee, dat kan het ook niet zijn want ik heb het niet verwijderd.
Ik heb hem ook al opnieuw weer in itunes gezet, maar tevergeefs.
Itunes speelt hem wel gewoon af, alleen op de iphone wordt ie doorgespoeld.

tgg 28-02-09 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ALVA (Bericht 241399)
Nee, dat kan het ook niet zijn want ik heb het niet verwijderd.
Ik heb hem ook al opnieuw weer in itunes gezet, maar tevergeefs.
Itunes speelt hem wel gewoon af, alleen op de iphone wordt ie doorgespoeld.

Ik heb juist hetzelfde probleem weet iemand een oplossing?

bako 04-03-09 16:10

klik met je rechtermuisknop op het liedje wat jij bedoeld dan moet je op info drukken dan moet je naar opties gaan
kijk of je begin en eindtijd heb aangevinkt/ ingesteld

TTom 22-02-10 21:13

ok, heb dit probleem ook en met aanvinken lukt het ook niet.
Kan het er iets mee te maken hebben dat de muziek via limewire gedownload is? Op itunes lopen ze wel perfect

Qreator 05-07-13 18:39

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan op mijn iPad Mini. Vervelend, ik gebruik muziek zo'n 24 uur per dag. Wat ik me afvraag is dat ik een paar dagen geleden een app van internet heb gedownload (ja, dat kan). Daarna verwijderde ik hem weer, maar toen kwamen de problemen. Ik opende iFunBox, een programma waarmee je gegevens tussen de iPad en je computer kan uitwisselen. Ik sloot mijn iPad aan op de computer, en zag staan:
(Mijn naam) iPad Mini iPad on USB (Jailed). Dat is raar, ik heb mijn iPad Mini niet gejailbreakt. De app was van de HelloApp Appprovision of zoiets. Wat ik me dus afvraag is; kan je door een app van internet te downloaden je Device jailbreaken??

Guest-20180925190238 05-07-13 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Qreator (Bericht 902510)
Wat ik me dus afvraag is; kan je door een app van internet te downloaden je Device jailbreaken??

Dat is onmogelijk met iOS 6.1.3. :-)

Stakies 07-07-13 18:58

Het beste kan je even je iPhone herstellen via iTunes. En dan je iPhone als 'Nieuwe iPhone' configureren. Dit zou het probleem moeten verhelpen (Zo niet, dan heb je een hardware-probleem en zul je langs Apple of je provider moeten gaan)

Guest-20180925190238 07-07-13 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stakies (Bericht 902755)
Dit zou het probleem moeten verhelpen (Zo niet, dan heb je een hardware-probleem en zul je langs Apple of je provider moeten gaan)

Je ben slechts één dag lid van het forum en je hebt nu al het record "open deuren intrappen gebroken". Proficiat. :D Op naar de de volgende stap: het Guiness Book of Records. Succes gewens. :rolleyes:

Qreator 14-07-13 12:45

Ik heb dit zelf ook gehad met mijn iPad Mini. Hij slaat alle nummers steeds over, de hele tijd. Waarschijnlijk heb je al muziek gekocht vóórdat je hem op iTunes hebt aangesloten. Dan moet de computer alle liedjes van je iDevice downloaden. Het kan zijn dat liedjes steeds worden overgeslagen. Volgens mij staan je liedjes er wel, terwijl ze er niet horen te staan. Dat is mijn theorie.
Wat ik heb gedaan; ik heb alle liedjes opnieuw gedownload. Doe het anders nog een keer.
En nog iets: als je in de Video-App video's hebt staan, probeer ze af te spelen.
Er is 99% kans dat er staat 'De videoserver kan de opgegeven URL niet vinden' of zoiets. Download de video opnieuw. Ik denk zelf dat hij het nog steeds niet doet als je je iPhone hebt gejailbreakt, maar dat weet ik niet. Bij mij deed hij het weer.
Hopelijk heb je hier iets aan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.