iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Overzetten Muziek en APPS (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/28165-overzetten-muziek-apps.html)

NotTMobile 08-01-09 17:14

Overzetten Muziek en APPS
 
Zojuist mijn contract met Tmobile gestopt wegens gebrekkige dekking. Volgens Tmobile kan ik mijn aangeschafte muziek en Apps overzetten op een nieuwe iPhone of iPod Touch. Kan iemand mij vertellen of dit zo is?? Ik heb een backup van het geheel in mijn itunes staan.

OOOH 08-01-09 17:20

Je kan alle aangekochte muziek en apps met 5 verschillende ipods/phones scynchen. Dus als je een ipod touch aansluit op je computer kan je gewoon al je muziek en apps erop zetten;)

NotTMobile 08-01-09 17:22

Dank voor je reactie, scheelt weer een hoop geld

Gilliam 08-01-09 17:36

Hoezo een hoop geld? Als je een muziekje of een app hebt en je verwijderd het kan je het gewoon gratis opnieuw downloaden. :)

Yvarladze 28-06-09 00:33

Even een klein vraagje,

Ik krijg dinsdag mijn nieuwe iphone, kan ik dan met mijn itunes account in de app store gewoon mijn apps opnieuw downloaden zonder te betalen of kan dat alleen met een backup.

Ik wil namelijk geen backup terugzetten omdat ik clean wil beginnen zonder jailbreak. Maar wil dus wel de betaalde apps terugzetten

ButcherJF 28-06-09 08:36

Eenmaal aangeschafte apps kun je, met dezelfde account uiteraard, steeds weer gratis downloaden.
Maar: opnieuw downloaden hoeft niet. Synchroniseer je nieuwe iPhone met iTunes, klik de gewenste (of alle) apps aan en hij zet ze weer keurig netjes op je iPhone.

jmberkelaar 20-07-09 20:25

Hey,

Wil muziek om mijn Iphone overzetten wat bij niet uit Itunes is gedownload, maar bijv uit Limewire ofwat dna ook. Weet iemand of dit mogelijk? en hoe het moet.

Thnx

King1987 20-07-09 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jmberkelaar (Bericht 327149)
Hey,

Wil muziek om mijn Iphone overzetten wat bij niet uit Itunes is gedownload, maar bijv uit Limewire ofwat dna ook. Weet iemand of dit mogelijk? en hoe het moet.

Thnx

Ga naar Bestand/Map aan bibliotheek toevoegen of Bestand aan bibliotheek toevoegen.

jmberkelaar 20-07-09 21:13

muziek slepen naar Iphone
 
Hey,

Ik bedoel eigenlijk dat ik al muziek heb gedownload van bv. Limewire, deze staan al in mijn I-tunes lijst maar kan deze niet naar mijn Iphone apparaat verslepen/kopieren, krijg dan een rondje met streep doorheen.

Weet iemand hoe dit moet??

petrovsky 21-07-09 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jmberkelaar (Bericht 327190)
Hey,

Ik bedoel eigenlijk dat ik al muziek heb gedownload van bv. Limewire, deze staan al in mijn I-tunes lijst maar kan deze niet naar mijn Iphone apparaat verslepen/kopieren, krijg dan een rondje met streep doorheen.

Weet iemand hoe dit moet??

Kijk eens naar zo'n file, is het wel een mp3?
Omzetten naar mp3 bv dan kan het wel worden gesynchroniseerd met de iPhone.

0187152 23-07-09 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jmberkelaar (Bericht 327190)
Hey,

Ik bedoel eigenlijk dat ik al muziek heb gedownload van bv. Limewire, deze staan al in mijn I-tunes lijst maar kan deze niet naar mijn Iphone apparaat verslepen/kopieren, krijg dan een rondje met streep doorheen.

Weet iemand hoe dit moet??

Slepen naar je iPhone kan alleen als je onder de iPhone-tab Muziek en video's handmatig beheren hebt aangevinkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.