//

probleem met twee MP3 songs

probleem met twee MP3 songs discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb van een concert de audio geripped. Dit geluid stond in .WAV formaat. Dit heb ik dan op mijn iphone gezet maar kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-09, 21:40
lodevs lodevs is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 108
Standaard probleem met twee MP3 songs

Hey,

ik heb van een concert de audio geripped. Dit geluid stond in .WAV formaat. Dit heb ik dan op mijn iphone gezet maar kon dit niet afspelen op mijn iphone.

Hierop heb ik dan het .WAV formaat omgezet naar .MP3 en dit dan op mijn iphone gezet. Maar helaas speelt dit nog niet steeds niet af op mijn iphone.

Je ziet de 2 bestanden op de iphone staan en wanneer ik er dan 1 van start dan komt er geen geluid over en gaat het naar het 2de bestand waar dan eveneens ook geen geluid uit komt en zo dan naar het volgende liedje springt dat dan wel weer lukt. Alle andere MP3's werken maar die 2 niet !

Iemand die een oplossing weet of de oorzaak van mijn probleem kent?

Groeten !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-09, 01:40
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Heb je ze door iTunes laten converteren?????
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 09-01-09, 02:09
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Er is hoe dan ook bij de WAV versie al iets mis gegaan. Heb het net even getest en mijn iPhone speelt gewoon bijna alle iTunes formaten af. Bij de Mac versie zijn dat AAC, AIFF, Apple Lossless, MP3 en WAV. Misschien heb je bij de Windows versie er ook nog WMA bij staan?

Ik heb om te testen met diverse programma's een stukje audio in 18 verschillende formaten weten te maken, tot aan "Tab-delimited Text" toe! (Ja echt, het bestaat!) Na een uiteindelijke import in iTunes slikte deze er 8. Buiten de eerder genoemde formaten waren dat ook nog MOV (alleen audio), Sound Designer 2 (.SD2) en MIDI (.MID)



Na synchronisatie kreeg ik de foutmelding dat er 3 formaten niet werden ondersteund door de iPhone, te weten de 3 exta formaten MOV, SD2 en MID...



Kortom; als jij deze melding niet hebt gekregen zou de iPhone het gewoon moeten kunnen afspelen. Zo niet, dan is er iets met het bestand zelf niet in orde.

Een beetje vreemde eend in de bijt is trouwens het CAF formaat. Dit kan de iPhone WEL afspelen, alleen iTunes pikt het niet, beetje apart wel.
__________________
...

Laatst gewijzigd door InternetRebel; 09-01-09 om 02:44.
  #4  
Oud 09-02-09, 00:30
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Zet de wav bestanden mij maar op de email, dan fix ik ze wel even voor je
__________________
Marc.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gedownloade mp3's en ipad probleem mbeckers iPad algemeen 6 24-10-10 22:55
Gezocht: App met newest released songs JVdV iPhone Apps 1 21-11-09 19:21
Windows: Itunes help met mp3 onair iTunes 4 14-07-08 13:09
Muziek: MP3 songs van Iphone afhalen Justus Muziek, foto & video 3 17-12-07 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.