iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto icoon weg (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/28724-foto-icoon-weg.html)

mijnzzz 18-01-09 01:48

Foto icoon weg
 
Hallo mensen, hel needed badly !!!!!

Ik had categories geinstalleerd om al mijn apps en icoontjes in categorieen te kunnen organiseren. Nu heb ik het eraf gehaald en ben ik het foto icoontje kwijt. Dat sucks want die gebruik ik het meeste. Hoe krijg ik dat icoontje weer terug?

Heb hier flink lopen zoeken maar kan de oplossing niet vinden, please help!!!

8gb, 1.1.3 jailbroken

iMario 18-01-09 02:02

Waarschijnlijk staat hij nog verborgen via Categories.
Installeer Categories nog eens, unhide dan je Foto icoon.

Een ander klein tipje: zou je niet eens updaten? Ik raad het iig wel aan!

Gewoon je iPhone herstellen met deze Custom Firmware 2.2.
Houd Shift ingedrukt en klik dan op Herstellen in iTunes, open dan je net gedownloade Custom Firmware 2.2.

mijnzzz 18-01-09 02:07

thanks
 
dank je voor je reactie maar toen ik categories geinstalleerd had, was het foto icoontje gewoon zichtbaar en heb ik niet verborgen. Zou het helpen om het dan weer te installeren en dan te doen wat je zei?

gr Erwin

Tijn1 18-01-09 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mijnzzz (Bericht 245400)
dank je voor je reactie maar toen ik categories geinstalleerd had, was het foto icoontje gewoon zichtbaar en heb ik niet verborgen. Zou het helpen om het dan weer te installeren en dan te doen wat je zei?

gr Erwin

jazeker dat zou absoluut kunnen helpen, geef het een kans, het is in ieder geval sneller dan je iphone restoren en unlocken alhoewel dat nu ook in 15 minuten is gedaan!

succes

mijnzzz 18-01-09 02:36

icoontje
 
Hi

Heb categories weer geinstalleerd maar heb na allerlei instellingen geprobeerd te hebben geen foto icoontje terug kunnen krijgen. Ipv ben ik weer een ander icoontje kwijt na een nieuwe installatie van categories, ben er alleen nog niet achter welk icoontje het is :(

Wat kan ik eraan doen om het foto icoontje terug te krijgen of wat moet ik met categories doen om het terug te krijgen, welke instellingen moet ik dan wijzigen?

Plz help wnat word hier wel gek van

mzzl

iMario 18-01-09 02:44

Update je iPhone gewoon in iTunes ;)
Een schone lei, foto icoontje terug :D en de allernieuwste Firmware met veel meer opties!
Als je gegevens wilt bewaren moet je even een backup in iTunes maken (rechter muisklik op je iPhone, vervolgens backup maken).

Als je niet wilt updaten, installeer dan eens Poof in Cydia. Kijk dan even of je icoontjes verborgen staan.

mijnzzz 18-01-09 02:50

Ik wil m wel graag updaten maar dan moet ik alles weer jailbraken en activeren denk ik, heb er niet zo veel verstand van maar het is nog een iphone met 1.13 erop. Wil erg graag de nieuwste firmware erop hebben. Heb m zo gekocht dus jailbraken of activeren heb ik nog nooit gedaan vandaar ben ik er een beetje huiverig voor om eerlijk te zijn maar moet dat icoontje terug hebben, foto's gebruik ik het meeste, kan er niet zonder.....

Veel werk of lastig om te upgraden naar 2.02 (dat is wat itunes zegt als laatste versie)...?

Tijn1 18-01-09 02:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mijnzzz (Bericht 245412)
Ik wil m wel graag updaten maar dan moet ik alles weer jailbraken en activeren denk ik, heb er niet zo veel verstand van maar het is nog een iphone met 1.13 erop. Wil erg graag de nieuwste firmware erop hebben. Heb m zo gekocht dus jailbraken of activeren heb ik nog nooit gedaan vandaar ben ik er een beetje huiverig voor om eerlijk te zijn maar moet dat icoontje terug hebben, foto's gebruik ik het meeste, kan er niet zonder.....

Veel werk of lastig om te upgraden naar 2.02 (dat is wat itunes zegt als laatste versie)...?

2.2 is het laatste, je moet dan itunes updaten naar 8.0.2 en dan je iphone updaten naar 2.2 en jailbreaken(activeren) en unlocken met quickpwn of je kan er een custom firmware opzetten die hier op het forum te vinden is!

In de custom firmware zit de activatie al in!

Maar zoals imario al aangaf kan poof uit installer ook de oplossing zijn!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.