//

maar 999 foto's?

maar 999 foto's? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) met de search kon ik het niet zo snel vinden, dus toch maar ff een topicje geopend. Ik zit met het volgende probleem. Inmiddels heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-09, 12:43
Kuuner's schermafbeelding
Kuuner Kuuner is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 2
Standaard maar 999 foto's?

met de search kon ik het niet zo snel vinden, dus toch maar ff een topicje geopend.

Ik zit met het volgende probleem. Inmiddels heb ik over de 1.000 foto's gemaakt. Op mijn iPhone is het geen enkel probleem. Dan blijven ze op chronologische volgorde staan. Laatst genomen foto staat achteraan.

Maar zodra ik het wil downloaden naar mijn Mac stuit ik tegen het volgende probleem: de foto's nemen de bestandsnaam ( bv. "IMG_0001.JPG") aan van eerder verwijderde foto's. Zowel bij Fotolader als bij iPhoto. Ze nemen als het ware de namen van de lege plaatsen aan. Dus alles komt door elkaar te staan qua bestandnaam gekoppeld aan de aanmaakdatum

Is dit te omzeilen op 1 of andere manier? Of is IMG_0999.JPG echt de laatste mogelijkheid? Dan vraag ik mij af, waarom dan die 0 er nog voor?! Je zou zeggen dat IMG_1000.JPG ook mogelijk zou moeten zijn...toch?

Hopelijk heeft 1 van jullie het verlossende antwoord.

groeten Koen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-09, 12:56
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Je kan toch selecteren de welke je wilt importeren in iphoto ? Eens geimporteerd kan je die met automator renamen en dan de volgende doen.
Voor automator scripts kan je eens googlen staat veel op het net voor foto import.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
OS 4.0: Het werkt, maar waar zijn mn foto's?! Dokkit iTunes 6 12-11-10 22:22
Windows: Ik wil maar 1 foto toevoegen aan iPhone Amazon62 iTunes 9 25-08-08 22:11
T-mobile unlocked toestel 999€ maar kan niet bellen ALain997 Unlock [archief] 17 11-12-07 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.