//

Foto's indelen in Gebeurtenissen

Foto's indelen in Gebeurtenissen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als redelijke newbie met de iPhone wil ik allereerst mijn complimenten over dit forum kwijt. Heel veel praktische tips gevonden! Maar nu zit ik met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-09, 17:21
AlterEgoist's schermafbeelding
AlterEgoist AlterEgoist is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard Foto's indelen in Gebeurtenissen

Als redelijke newbie met de iPhone wil ik allereerst mijn complimenten over dit forum kwijt. Heel veel praktische tips gevonden!

Maar nu zit ik met een vraag waar ik het antwoord niet op kon vinden.

Ik gebruik iPhoto op mijn MacBook en heb daar alles in gebeurtenissen in staan. Ik wil de gebeurtenissen uit de afgelopen 12 maanden syncen met mijn iPhone.

Eerst heb ik in iTunes aangegeven dat ik het album 'Laatste 12 maanden' uit de geselecteerde albums wilde overzetten. Dit resulteerde helaas is een Fotobibliotheek en een mapje 'Laatste 12 maanden'. Daarnaast stonden alle foto's ook nog gesorteerd van oud naar nieuw. Ik wil het liefst de meest recenge foto's bovenaan hebben, maar heb geen optie tot sorteren kunnen vinden.

Toen heb ik de optie '20 meest recente Gebeurtenissen' aangevinkt in iTunes. Nu worden de foto's nu keurig in Gebeurtenissen weergegeven op m'n iPhone, met de meest recente bovenaan, just the way I like it.

Probleem is echter dat iTunes slechts 20 gebeurtenissen toestaat te sycen, of je moet kiezen voor Alle, wat mij weer te veel is op m'n iPhone. Ter verduidelijking:

Alle foto's 16.432 (= 220 Gebeurtenissen)
Laatste 12 maanden 3.556 (= 48 Gebeurtenissen)
Laatste 20 Gebeurtenissen 935


Ik wil dus die 3.556 op m'n iPhone, maar ingedeeld in Gebeurtenissen, meest recente bovenaan. *stampvoet* ik wil het, ik wil het, ik wil het

Any ideas? (zonder jailbreak o.i.d. please, ben ik nog niet aan toe )

Laatst gewijzigd door AlterEgoist; 22-02-09 om 17:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-09, 17:37
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Discussie verplaatst naar foto's en video's.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Reageren

Labels
foto's, gebeurtenissen, iphoto, sorteren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: gezichten, gebeurtenissen windows Guest-20191103144301 Muziek, foto & video 0 24-03-11 18:32
Foto: Foto's indelen in mappen? psychoticske Muziek, foto & video 5 26-01-11 14:55
Foto-gebeurtenissen op alfabet zetten wijnstudio iTunes 0 24-01-11 23:33
Foto: Foto's gebeurtenissen op alfabet zetten wijnstudio Muziek, foto & video 0 19-01-11 01:55
Foto: Foto's indelen in Gebeurtenissen naturel00 Muziek, foto & video 2 15-01-11 10:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.