//

Ipod op 3G stopt en speelt uit zichzelf

Ipod op 3G stopt en speelt uit zichzelf discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Gisteren Itunes 8.1 gedownload en mijn Iphone 3G in de sync gezet. Het probleem is nu dat zowel mijn Itunes op mijn macbook Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-03-09, 20:00
aerospace aerospace is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Unhappy Ipod op 3G stopt en speelt uit zichzelf

Hoi,

Gisteren Itunes 8.1 gedownload en mijn Iphone 3G in de sync gezet. Het probleem is nu dat zowel mijn Itunes op mijn macbook Als de Ipod op mijn 3G om de haverklap stopt met het afspelen van muziek en dan weer start met het spelen. Ik gebruik op dat moment geen andere applicatie, gewoon naar muziek aan het luisteren.

Wanneer ik mijn TunIn.fm (radio) applicatie open heb, dan krijg ik ineens het muziek van mijn Ipod te horen, terwijl ik de TunIn.fm applicatie op het scherm zie.


Iemand ook ineens zulke problemen en eventueel een oplossing? Dit is voor de eerste keer dat me dit overkomt, maar het is zeer hinderlijk. Opnieuw Syncen heeft niet geholpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-09, 04:05
fenasi fenasi is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb ook precies het zelfde probleem en heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden. Heb jij toevallig op kunnen lossen? Het is zo heel irritant!
  #3  
Oud 16-04-09, 07:33
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Probeer eens je Iphone te herstellen
  #4  
Oud 22-04-09, 19:08
aerospace aerospace is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard

Hoi Fenasi, ik gebruik geen earplugs meer met zo'n remote ertussen. Deze scheen dus het probleem te veroorzaken. Ik had een nieuwe gekocht en deze deed exact hetzelfde. Ik heb nu een paar earplugs zonder remote ertussen en alles is opgelost Misschien helpt het ook voor jou en uhh je Iphone herstellen kan ook als het eerste niet lukt. Ik heb het niet hoeven te doen.

Good luck!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
help, ipod touch 3g doet werkt uit zichzelf! sasa92 iPhone algemeen 4 08-05-11 14:24
iPhone 3G S Belt uit zichzelf Impulsief iPhone algemeen 11 05-04-11 18:42
iPhone zet zichzelf uit S¡mon iPhone algemeen 8 26-11-09 23:12
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? tikospike Overige providers Nederland 5 29-01-09 13:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.