iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Itunes laat maar een paar liedjes van mn iPhone zien!?? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/31776-itunes-laat-maar-paar-liedjes-mn-iphone-zien.html)

joey.niftrik 20-03-09 21:40

Itunes laat maar een paar liedjes van mn iPhone zien!??
 
Hallo,

Ik heb een probleempje:
Jongen die ik ken heeft een iPhone gekocht, deze is gelijk aan het kopen geslagen in iTunes. Daardoord heeft die nu een aantal gekochten platen op zn iPhone staan.

Maar omdat hij al veel muziek op zijn pc had staan wil heeft hij zijn muziekmap toegevoegd in iTunes en de gewenste liedjes op zijn iPhone gezet. Nu is het probleem dat de keer erna als we de iPhone aansluiten op de pc, iTunes de liedjes welke we er zelf op hebben gezet niet laat zien (bij het tabje iPhone).

Wat kunnen we hieraan doen??

PS vraag 2: Heeft er iemand enig idee hoe deze jongen muziek welke gekocht is via iTunes terug kan krijgen. Hij is namelijk al zijn muziek kwijt nadat hij zijn iPhone hersteld heeft. Het exacte probleem weet ik niet. IK kreeg alleen de vraag of ik weet hoe ik dat allemaal terug kan krijgen :S

Bedankt alvast!! (iPhone 3G - simlockvrij belgie)

Londonforever 28-03-09 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joey.niftrik (Bericht 268920)
Hallo,

Ik heb een probleempje:
Jongen die ik ken heeft een iPhone gekocht, deze is gelijk aan het kopen geslagen in iTunes. Daardoord heeft die nu een aantal gekochten platen op zn iPhone staan.

Maar omdat hij al veel muziek op zijn pc had staan wil heeft hij zijn muziekmap toegevoegd in iTunes en de gewenste liedjes op zijn iPhone gezet. Nu is het probleem dat de keer erna als we de iPhone aansluiten op de pc, iTunes de liedjes welke we er zelf op hebben gezet niet laat zien (bij het tabje iPhone).

Wat kunnen we hieraan doen??

PS vraag 2: Heeft er iemand enig idee hoe deze jongen muziek welke gekocht is via iTunes terug kan krijgen. Hij is namelijk al zijn muziek kwijt nadat hij zijn iPhone hersteld heeft. Het exacte probleem weet ik niet. IK kreeg alleen de vraag of ik weet hoe ik dat allemaal terug kan krijgen :S

Bedankt alvast!! (iPhone 3G - simlockvrij belgie)

Ik snap je eerste vraag eerlijk gezegd niet zo goed. Lijkt mij logisch dat als je jouw muzieknummers in iTunes zet en deze ook daadwerkelijk aanvinkt als "te synchroniseren nummers" of zelfs op "bibiliotheek synchroniseren", dan mag er volgens mij geen probleem aan de hand zijn.

Tweede vraag, lijkt mij duidelijk. Je hangt gewoon die iPhone terug aan je computer en synchroniseert de bibliotheek (of toch een deel daarvan) met de iPhone. Vervolgens verschijnen alle nummer/setjes één voor één in je bibliotheek. Het kan zijn dat je een manuele toestemming moet geven om de iPhone met die bibliotheek te mogen synchroniseren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.