iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: iPhone synchroniseert, maar geen muziek! (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/32418-iphone-synchroniseert-maar-geen-muziek.html)

Colpaert 02-04-09 16:36

iPhone synchroniseert, maar geen muziek!
 
Heb al lang zitten rondneuzen op het forum, maar niet gevonden in verband met mijn probleem. Ook de zoekfunctie bracht geen oplossing. Dan probeer ik via deze weg de oplossing te vinden.

Het probleem:
Als ik mijn iPhone aansluit op mijn mac, dan opent mijn mac automatisch iTunes en begint de synchronisatie van mijn iPhone. Tot daar loopt alles goed. Syncen van email, calender en contacts geen probleem. Ook begint hij aan de synchronisatie van mijn muziek, maar die stopt onmiddellijk. Als ik dan in mijn iPod kijk op mijn iPhone, dan merk ik dat de laatste nieuwe nummers niet worden gesynchroniseerd. Alles staat juist ingesteld qua synchroniseren van muziek. Heeft iemand hier een oplossing voor? Of iemand de zelfde ervaringen als ik?

Alvast bedankt.

bako 02-04-09 17:24

Dit had je even bij synchroniseren moeten zetten.
Heb je toevallig via een handmatige backup je muziek er op gezet?

iMario 02-04-09 17:26

Verplaatst naar Synchronisatie.

Colpaert 02-04-09 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 274036)
Dit had je even bij synchroniseren moeten zetten.
Heb je toevallig via een handmatige backup je muziek er op gezet?

nope gewoon via aansluiten van mijn iPhone met iTunes en automatisch laten synchroniseren

iMario 02-04-09 17:30

Misschien eens ''Handmatig muziek en video's beheren'' aanvinken? Zo doe ik het altijd en heb er nooit problemen mee! Ultimate control. :D

bako 02-04-09 17:30

Wat heb je gedownload in Cydia of Installer?

Colpaert 02-04-09 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 274044)
Wat heb je gedownload in Cydia of Installer?

laatste gedownloade app is SP 2.0 mr kdurf deze er nu niet afgooien aangezien ik mijn icoontjes kan kwijt zijn. al ben ik niet meer mee met die info

@iMario: ook dit heeft geen oplossing...

bako 02-04-09 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 274045)
laatste gedownloade app is SP 2.0 mr kdurf deze er nu niet afgooien aangezien ik mijn icoontjes kan kwijt zijn. al ben ik niet meer mee met die info

@iMario: ook dit heeft geen oplossing...

Misschien een stomme vraag,
Wat voor app is het? Heeft het temaken met je muziek?

iMario 02-04-09 17:54

Als niks werkt, dan wordt het herstellen. Als je goeie backups maakt is dat ook nog niet zo'n ramp.

Colpaert 02-04-09 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 274064)
Als niks werkt, dan wordt het herstellen. Als je goeie backups maakt is dat ook nog niet zo'n ramp.

iMario kan ik er SP afgooien zonder mijn iconen te verliezen? want daar was sprake van he. zoniet, dan laat ik denk ik SP er nog eventjes opstaan. heb geen zin om te herstellen.

Colpaert 05-04-09 20:15

Nog iemand die hier last van heeft?

PeRzY 28-06-09 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 274977)
Nog iemand die hier last van heeft?

Ik heb hier ook last van! Itunes synchroniseert wel, maakt een reservekopie etc. maar m'n nieuwe muziek en apps synchroniseert itunes niet!! Ook niet op de iphone van mn moeder.. Heb jij hier al een oplossing voor gevonden??

RFK 15-07-09 18:05

Zit hier met hetzelfde probleem.
Itunes staat aan en zie ook dat die mijn iphone herkent.
Ik heb al sync handmatig en automatisch geprobeerd maar niks lukt.

zou iemand kunnen helpen? Hebben bovenstaande mensen hun probleem al opgelost?

gr robbert

S¡mon 15-07-09 21:14

Sync ze zelf eens... (dus dat je het zelf doet, en niet automatisch als je hem aansluit op je mac/pc)

AcorneA 24-08-10 01:51

nou dat maakt ook niet uit want dan doet tie het ook niet.. overegrns kan ik sommige apps ook niet meer openen

eentje 24-08-10 08:30

misschien dan maar is restore en rejailbreak doen als ook sommige apps het niet meer doen. wellicht dat er ergens een intern conflict is

AcorneA 25-08-10 00:04

ja ik heb nu een 3gs en een update naar 4.0.2 gedaan dus cydia is er ook af of er moet een goeie jailbreak voor deze versie zijn dan kan ik het iig proberen

GijsB 04-09-10 14:20

Ik heb hetzelfde probleem! Nog steeds geen eenduidige oplossing?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:52.