//

Wireless muziek luisteren(vraagjes)

Wireless muziek luisteren(vraagjes) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn iPhone oordopjes zijn bagger aan het worden, de buitenste randjes scheuren af waardoor ze niet in je oren blijven zitten. en tijdens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-04-09, 22:17
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard Wireless muziek luisteren(vraagjes)

Hallo allemaal,

Mijn iPhone oordopjes zijn bagger aan het worden, de buitenste randjes scheuren af waardoor ze niet in je oren blijven zitten. en tijdens het hardlopen/fitnessen is dat helemaal irritant. Daarom wil ik morgen iets wireless gaan halen.

De volgende dingen zijn mij duidelijk:
- AD2P werkt niet op de 2.2
- je hebt dus een bluetooth adapter nodig wil je ad2p laten werken.

Ik sprak gister iemand die een bluetooth headset had gehaald waarbij de input van de bluetoothadapter in de jackplug gaat. Heeft iemand hier ervaringen mee met een iphone? Kan je hiermee naar de volgende nummers skippen?

Ik wil er niet veel geld uit geven(max 20 euro) om wireless muziek te luisteren, heeft iemand hier nog ervaringen welke ik kan halen?

Bij voorbaat dank!

edit

nu las ik dat de 3.0 WEL a2dp heeft. Stel dat ik aan beta2 van 3.0 kan komen, is het slim om nu alleen een bluetooth headset te kopen? thnx

edit

Heb net op ebay een bluetooth adapter besteld voor 17 euro. nu nog ff ergens een goedkope headset scoren

Laatst gewijzigd door Excellence; 04-04-09 om 19:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-09, 15:27
Milan Milan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Mijn iPhone oordopjes zijn bagger aan het worden, de buitenste randjes scheuren af waardoor ze niet in je oren blijven zitten. en tijdens het hardlopen/fitnessen is dat helemaal irritant. Daarom wil ik morgen iets wireless gaan halen.

De volgende dingen zijn mij duidelijk:
- AD2P werkt niet op de 2.2
- je hebt dus een bluetooth adapter nodig wil je ad2p laten werken.

Ik sprak gister iemand die een bluetooth headset had gehaald waarbij de input van de bluetoothadapter in de jackplug gaat. Heeft iemand hier ervaringen mee met een iphone? Kan je hiermee naar de volgende nummers skippen?

Ik wil er niet veel geld uit geven(max 20 euro) om wireless muziek te luisteren, heeft iemand hier nog ervaringen welke ik kan halen?

Bij voorbaat dank!

edit

nu las ik dat de 3.0 WEL a2dp heeft. Stel dat ik aan beta2 van 3.0 kan komen, is het slim om nu alleen een bluetooth headset te kopen? thnx

edit

Heb net op ebay een bluetooth adapter besteld voor 17 euro. nu nog ff ergens een goedkope headset scoren
Nou kan ik je niet helpen omtrent jouw vraag maar ik ben wel benieuwd of het allemaal werkt. Graag zie ik je ervaringen tegemoet als je een koptelefoon hebt ontvangen icm met bluetooth.

Gr. Milan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek luisteren in de auto ewout_dc Muziek, foto & video 46 21-07-11 18:52
Muziek: Muziek luisteren over bluetooth Tunix Muziek, foto & video 7 12-02-10 18:45
via internet muziek luisteren solva iPhone Apps 3 04-11-09 14:23
Muziek: Muziek luisteren via Iphone Grasper Muziek, foto & video 4 16-03-09 20:53
via bluetooth muziek luisteren grik Jailbreak apps en thema's 1 18-08-08 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.