//

Video op iPhone

Video op iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo wie kan mij helpen....Ik heb zojuist via handbrake een film geconverteerd nu heb ik hem naar films in itunes gesleept daar staat hij in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 23-09-08, 21:38
djdwm djdwm is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

Hallo wie kan mij helpen....Ik heb zojuist via handbrake een film geconverteerd nu heb ik hem naar films in itunes gesleept daar staat hij in en nu wil ik hem graag op mijn iphone zetten maar nu krijg ik als ik bij het tabblad films het vakje films aanvink dan krijg ik de melding als ik sync dat ik de rest van mij bestanden kwijt raak wat kan ik daaraan doen? ik hoop genoeg info te hebben gegeven mvg mitch
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 23-09-08, 21:47
sNicker's schermafbeelding
sNicker sNicker is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 124
Standaard

Kijk eens op de info-pagina van je iPhone. Als je daar (net) aangevinkt hebt "... handmatig beheren", dan verwijdert-ie de eerste keer synchroniseren allles, voordat-ie je handmatig gekozen muziek en video's erop zet. Die even uitvinken zou moeten helpen.
(Anders weet ik het ook niet... )
  #63  
Oud 23-09-08, 21:48
djdwm djdwm is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

Dat vakje stond inderdaad niet aangevinkt maar welke instellingen moet ik dan aanvinken...ik heb dus die film bij films staan in itunes maar hjij gooit iedere keer mijn muziek eraf als ik sync...

edit: ik heb het nu zover dat als ik geen van de vakjes (hantmatig beheren enzo) heb aangevinkt dat mijn muziek wel op mijn iphone blijft staan bij muiek maar dat hij wel mijn afspeellijsten verwijderd.

Laatst gewijzigd door djdwm; 23-09-08 om 22:28.
  #64  
Oud 23-09-08, 23:03
djdwm djdwm is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

Vraagje aan de Admin kunnen jullie dit topic verwijderen heb al antword op mijn vraag!
  #65  
Oud 13-10-08, 02:17
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard

Cucusoft Ultimate DVD kun je ook gebruiken ... is ook perfect
Reageren

Labels
pascal72



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video toon007 iPhone Apps 2 17-03-10 00:18
Via itunes wel video; op iphone geen video Riz iTunes 0 18-02-10 21:27
Video & Video Editing on iPhone 3G/iPhone EDGE Iphone_belgium Muziek, foto & video 5 10-09-09 19:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.