iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: Filmen met iPhone.. (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/346-filmen-iphone.html)

Lorsk8 21-04-08 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door A F C A (Bericht 102056)
Ik ben door showtime ook dik in het zak gezet. Ik heb braaf 10 dollar betaalt maar kan nu (4weken later) nog altijd niet meer dan 5sec filmen.

Echt? Wel vies...

rsvh 25-04-08 18:11

Ik heb showtime gekocht en werkt goed maar hoe geraak ik nu aan die filmpjes?kan ik die mailen ofzo? Zou zeer handig zijn samen met geluid natuurlijk.

Bomans 25-04-08 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsvh (Bericht 104192)
Ik heb showtime gekocht en werkt goed maar hoe geraak ik nu aan die filmpjes?kan ik die mailen ofzo? Zou zeer handig zijn samen met geluid natuurlijk.

Gebruik daarvoor dit:
https://forum.iculture.nl/f8/ap...amcatcher.html

Daarmee kan je wat je allemaal opnoemt. Wat het dus stukken beter maakt dan showtime.

Alleen spijtig dat je showtime al hebt gekocht :confused:

Stiruam 25-04-08 19:38

Nja wie weet komt showtime de volgende keer wel weer met een betere versie... Wachten maar... Maar zoiezo is het niet slim om apps te kopen met de SDK on it's way... Daar gaan we waarschijnlijk op over namelijk :p

Greetz, Stiruam

rsvh 25-04-08 20:54

voor 10 dollar doe ik echt niet moeilijk, maar vele andere blijkbaar hier wel :)

Bomans 25-04-08 21:00

Het gaat erover wat je ervoor krijgt.
En showtime is veel beloven maar weinig krijgen.
En daar heb ik dan weer geen geld voor over.

FreakyFlor 02-05-08 12:34

EINDELYK FILME MET MYN iPhone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rsvh 02-05-08 16:32

Kan je die filmpjes ook doormailen ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mv3l (Bericht 101307)
open showtime druk op knop rechtsonder druk op bovenste knop "saved video" daar staan ze . Om te deleten "veeg" van rechts naar links net als in mail .
Ik heb de makers gesproken ze zijn bezig om er ook geluid bij te krijgen
10$ is 6,4 euro ! Suc6


FreakyFlor 04-05-08 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsvh (Bericht 106792)
Kan je die filmpjes ook doormailen ?


download iPhone-videorecorder. Neemt ook audio op en heeft een 30 sec trail-limiet. Daarmee kan kan je volgenz my de filmpjes owk doormaile ;)

iPhone Video Recorder

rsvh 05-05-08 13:43

klopt, had ik in dde week reeds gedaan en 30 sec is zelfs voldoende voor mij om te filmen, toch bedankt voor tip :)

sjabba 06-05-08 19:20

waar staan de filpjes die je gemaakt hebt met videorecorder als je ssh in je iphone?

nighttrain 18-05-08 19:25

Heb nu de betaalde versie van iphonevideorecorder maar bij het uploaden van video naar youtube crashed de app en reboot de iphone.
Zal eens navragen bij Dreamcatcher wat dit kan zijn.

preke1 27-05-08 21:18

iphone filmen
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johannn (Bericht 2693)
Op dit moment is het dacht ik niet mogelijk om te filmen met je Iphone.

Gaat dit misschien nog komen?? Kan dit komen in een nieuwe firmware update??

En nog een vraagje over de fotó's. Er zit een 2 MP camere op, maar maakt deze nou een beetje goede foto's?? Ik heb nu namelijk een SE w800i met ook een 2 MP camera. Hoe kan ik de Iphone vergelijken met mijn cam??!

Beste,
Ik kan je verzekere dat de 2mp van de iphone 10keer zo goed zijn als die van de gewone gsm's want met mijne iphone maak ik echt scherpe foto's:)

iphoner32 15-06-08 20:44

Ik film met Iphone recorder.

Alles perfect. Maar kan je deze filmpjes ook op je pc zetten? Zoals de foto's...?

Greets J.

Destiny 15-06-08 22:59

Dan zou je moeten SSH'en naar je iPhone. Ergens in de map var-mobile zullen de filmpjes staan. Voor meer info over het SSH'en verwijs ik je naar het wiki artikel " Cyberduck "

Bomans 15-06-08 23:48

Doe maar winscp in zijn geval, want het is een windows gebruiker.

Frits 18-06-08 21:21

Dreamcatcher,...

Daarmee kan je het ook gelijk naar Youtube sturen:
YouTube - Blacky video Iphone balcony

Mijn Poes :-)

Frits

preke1 01-07-08 18:54

filmen
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johannn (Bericht 2693)
Op dit moment is het dacht ik niet mogelijk om te filmen met je Iphone.

Gaat dit misschien nog komen?? Kan dit komen in een nieuwe firmware update??

En nog een vraagje over de fotó's. Er zit een 2 MP camere op, maar maakt deze nou een beetje goede foto's?? Ik heb nu namelijk een SE w800i met ook een 2 MP camera. Hoe kan ik de Iphone vergelijken met mijn cam??!

je kan met de iphone nu filmen via videorecorder en dan kan je 30keer 30sec filmen maar jammer genoeg bestaat er ng geen update dat je kan filmen zolang je wilt

Wiitoo 06-01-09 20:15

ik kan iedereen ook cycorder aanraden, hiermee kan je filmen mét geluid. Langer dan 30sec.
het is gratis te downloaden by cydia.
veel geluk

caryntjen 07-01-09 18:24

Maar der bestaat nog steeds geen officiele app in de app store? Of zonder jailbreaken?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.