iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: YouTube: kan niet inloggen, identiteit niet geaccepteerd (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/36070-youtube-niet-inloggen-identiteit-niet-geaccepteerd.html)

hopla 19-06-09 17:25

YouTube: kan niet inloggen, identiteit niet geaccepteerd
 
hey iedereen,


ik heb een probleem ik kan niet inloggen met mijn youtube account op mijn iphone.
hij zegt identiteit niet geaccepteerd

terwijl het wel de juiste gegevens zijn heeft iemand nog dit probleem ?

Niels! 19-06-09 18:20

Ik heb een soortgelijk probleem. Na de update naar OS 3,0 kom ik met mn 2G niet meer op youtube. Na het laden krijg ik de melding: 'verbinding met you tube mislukt'. Iemand oplossingen?? Thanks

hopla 19-06-09 18:29

dat is het probleem bij mij niet ik kan nog altijd youtube gebruiken en filmtjes bekijken.

maar kan gewoon niet inloggen met mijn account, ik leef in belgië en het is gewoon een lockvrij toestel gekocht in mobistar winkel

iMario 19-06-09 18:53

YouTube filmpjes kijken over EDGE werkt bij mij nooit, alleen over 3G.

@ TS

Misschien gewoon verkeerde gegevens ingevoerd. En er toch altijd een optie om ''wachtwoord vergeten'' aan te klikken.

hopla 19-06-09 19:40

nee ik doe het via Wi-Fi

account gegevens zijn juist ik het via mijn mac gedaan en alles was juist heb zelf een nieuw wachtwoord ingesteld. niets werkt.

en je kan geen account aanmaken via je iphone alleen inloggen wat ik ook raar vind.

Niels! 22-06-09 19:34

Nee ik zit ook in een Wi-Fi omgeving. Maar ik kom niet eens in het begin scherm waar je de filmpjes kunt afspelen. Jij al verder Hopla??

truckdiver 26-06-09 22:24

iemand een oplossing?
hier net hetzelfde,2g geupdate naar 3.0 maar niets verbinding met you tube
met 3gS heb ik geen probleem

kikilotta 28-06-09 16:22

heeft inmiddels iemand youtube aan de praat gekregen? Bij mij deed youtube het ook niet meer na het installeren van 3.0.. Hoopte dat door een jailbreak alsnog werkend te krijgen, maar niet gelukt..

S¡mon 28-06-09 19:57

Geen problemen op de 3GS, kan je dus niet helpen. Sorry.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 301938)
YouTube filmpjes kijken over EDGE werkt bij mij nooit, alleen over 3G.

@ TS

Misschien gewoon verkeerde gegevens ingevoerd. En er toch altijd een optie om ''wachtwoord vergeten'' aan te klikken.

Dat klopt dus helemaal niet, zelfs zonder 3G of Wi-Fi kan ik filmpjes op youtube bekijken...

bobke1 29-06-09 14:06

Ik heb een soortgelijk probleem. Na de update naar OS 3,0 kom ik met mn 2G niet meer op youtube. Na het laden krijg ik de melding: 'verbinding met you tube mislukt'. Iemand oplossingen?? Thanks

Blaster 29-06-09 14:07

redsn0w gebruiken, daarna is het normaal gezien opgelost ;).

bobke1 08-07-09 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blaster (Bericht 314132)
redsn0w gebruiken, daarna is het normaal gezien opgelost ;).


Ik heb een soortgelijk probleem. Na de update naar OS 3,0 kom ik met mn 2G niet meer op youtube. Na het laden krijg ik de melding: 'verbinding met you tube mislukt'. Iemand oplossingen?? Thanks

Ik ben doodgewoon een leek heb via itunes software erop gezet ,en vanaf toe geen youtube meer,leg stap voor stap uit wat ik juist moet doen in een verstaanbare taal ,wie help me

userx 05-08-10 17:22

Sorry, we zijn ruim een jaar verder... maar ik heb exact het zelfde probleem.

Filmpjes afspelen gaat perfect, inloggen in mijn account niet. Identiteit wordt niet geaccepteerd. Heeft iemand misschien enig idee?

Kiruna 11-09-10 21:49

Ik kan ook niet inloggen.
Was ook al op internet aan het zoeken voor een oplossing. Helaas nog niet gevonden...

curmie 13-09-10 07:43

Ik heb afentoe hetzelfde probleem, accepteert mijn identiteit niet.(zowel op ipad als iphone)
Als ik vervolgens inlog op de computer met dezelfde gegevens word dat wel geaccepteert.....heel vreemd.
Nog vreemder is dat ik nu dus ineens wel weer kan inloggen via mijn ipad en iphone...
En ik weet niet waar het aan ligt....vaag....heel vaag dit....

ppatrick73 09-10-10 06:23

beste mensen,
Ik had het zelfde....duh, ben beetje gaan klooien en kwam erachter dat sinds ik mijn youtube account aan mijn google/gmail account heb gekoppeld ik bij youtube in moet loggen met mijn gmail adres en het daarbij behorende w8woord.
Dit werkt iig bij mij zonder problemen, maar vind en vond het ook wel vreemd, to be honnest.
hopelijk geholpen allemaal.
gr Patrick.

fransbreda 09-10-10 07:44

Ik had dit ook en idd ligt het aan hotmail/gmail....

Volgens mij gewoon het wachtwoord van je g-mail gebruiken ofzoiets.

QPod 09-04-12 18:06

kan niet inloggen op youtube
 
Ik ken niet inloggen op youtube via mijn Ipod Touch 4g 8gb. Zegt steeds: Wachtwoord onjust indentiteit niet geactccepteerd. ik wil graag een afspeel lijst maken maar ja dat lukt nu niet

M.V.G.

QPod:mad::mad::mad:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 april 2012 om 17:07 ----------

Jha ik echt irri

Weapon 20-05-12 11:07

Youtube
 
Hallo, Wanneer komt er een oplossing om in te loggen in youtube?
Op me pc kan ik het wel inloggen maar niet op me iphone en ipad?
De melding is zoals bij iedereen "Wachtwoord onjust indentiteit niet geactccepteerd".:(
Maar ik kan wel inloggen via safari!!!

jeroenhup 03-06-12 12:21

OPLOSSING: Log in via een gewone pc in op je youtube account.. Klik vervolgens rechtsbovenin op je account en ga naar MIJN KANAAL, geef hier je kanaal de naam van de je e-mail adres (dus als je email janjansen.gmail.com is noem je je kanaal janjansen.. Sla de gegevens op en je kunt inloggen op je iphone en ipad.. Veel succes !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.