iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Gewijzigd iPod gedrag met FW3.0 (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/36123-gewijzigd-ipod-gedrag-fw3-0-a.html)

Faust 19-06-09 23:37

Gewijzigd iPod gedrag met FW3.0
 
Hallo allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik dus ook FW3.0 op m'n iPhone gezet.
Nu gebruik ik m'n iPhone ook in de auto om muziek mee af te spelen (via een Brodit houder en 'aangepaste' component kabel). De line uitgang is op m'n autoradio aangesloten en de iPhone wordt tegelijkertijd opgeladen.

Het ideale hiervan vind ik dat de iPhone tijdens het afspelen niet vergrendelt (hij wordt immers opgeladen) en dat het scherm gedimd wordt.

Nu heb ik een m.i. nogal vervelend verschil gemerkt in het gedrag van FW2.2 en FW3.0 tijdens het afspelen van muziek op deze manier. Met FW3.0 licht bij het begin van ieder nieuw liedje het scherm op. Na ongeveer 1,5 minuut dimt het scherm weer op vervolgens bij het begin van het volgende liedje weer op te lichten etc etc...

Ik vind dit i.i.g. erg irritant en ik vroeg mij af of andere gebruikers dit ook hebben ervaren of dat het eventueel te wijzigen is...

Alvast bedankt!

iMario 19-06-09 23:40

Hiervoor zul je moeten jailbreaken.

Supreme Preferences heeft deze optie; Auto-Dim en Auto-Lock. Ben alleen nog bezig om alles goed werkend te krijgen op 3.0.

Faust 22-06-09 14:00

Ok. Jailbreak it is.

Overigens had ik met de FW2.0 geen jailbreak uitgevoerd dus verbaasd het mij dat je nu wel een jailbreak moet uitvoeren.

Ik zal eens googelen op Supreme Preferences.

Thx.

herk0039 17-07-09 17:26

muzieknummers verspringen bij beweging op Iphone 3,0..
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 302859)
Hiervoor zul je moeten jailbreaken.

Supreme Preferences heeft deze optie; Auto-Dim en Auto-Lock. Ben alleen nog bezig om alles goed werkend te krijgen op 3.0.

Hoi Mario,
zou jij mij kunnen vertellen hoe men de functie moet uitschakelen om het irritante verspringen van muzieknummers bij lichte beweging uit te zetten.
Dit op de Iphone van mijn man en het is sinds de 3,0 versie erop staat.
Bij Apple vertelde men dat men hierover bij T-mobile meer weet.
Ook geinformeerd bij leverancier; daar vertelde men ook dat het een functie is...

bij voorbaat dank,
Marian

WDS001 17-07-09 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herk0039 (Bericht 325758)
Hoi Mario,
zou jij mij kunnen vertellen hoe men de functie moet uitschakelen om het irritante verspringen van muzieknummers bij lichte beweging uit te zetten.
Dit op de Iphone van mijn man en het is sinds de 3,0 versie erop staat.
Bij Apple vertelde men dat men hierover bij T-mobile meer weet.
Ook geinformeerd bij leverancier; daar vertelde men ook dat het een functie is...

bij voorbaat dank,
Marian

Instellingen -> iPod -> Schud voor Shuffle
Als je dit uitzet dan verandert het nummer niet meer als je schudt :)

herk0039 17-07-09 20:21

dank je,
Bij verkeerde instelling gekeken natuurlijk, ik was een beetje dom...!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.