//

iPhone 3G op X530

iPhone 3G op X530 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet waar ik precies deze vraag moet posten dus sorry als het in de verkeerde forum zit. Ik kan niks vinden wat mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-09, 03:25
RoyalMess's schermafbeelding
RoyalMess RoyalMess is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 76
Question iPhone 3G op X530

Ik weet niet waar ik precies deze vraag moet posten dus sorry als het in de verkeerde forum zit.
Ik kan niks vinden wat mij helpt met mijn vraag dus.
Ik wil dus mijn iPhone 3G op mijn Logitech X530 surround sound aansluiten maar het lijkt mij dat het mogelijk is maar hoe krijg ik dan echt surround sound?
Want ik kan wel de 3.5MM jacks aansluiten maar ik weet niet hoe het zit met de Sub Woofer etc.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-09, 13:54
RoyalMess's schermafbeelding
RoyalMess RoyalMess is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 76
Standaard

Bumped......

Ik kan wel mijn 2 eerste speakers met de Groene kabel op me iPhone aansluiten, maar dan hou ik een Roze en Zwarte over dat zijn mijn andere 2 speakers, die doen dus niks.

Laatst gewijzigd door RoyalMess; 25-11-09 om 13:57.
  #3  
Oud 05-12-09, 12:59
RoyalMess's schermafbeelding
RoyalMess RoyalMess is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 76
Standaard

Ik heb nu via via gehoord dat je met een AV composite cable de iPhone op een Logitech X530 kan aansluiten, maar nu hoor ik dat bericht over een iPhone die ontploft is op een studenten feestje en nu maak ik me zorgen :|
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.