//

Oplichten van scherm tijdens afspelen van muziek op FW3.0

Oplichten van scherm tijdens afspelen van muziek op FW3.0 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het valt mij op in mijn pas geupgrade iPhone 2G (FW 3.0), dat indien ik muziek afspeel het scherm bij ieder nieuw nummer voor een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-09, 09:58
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard Oplichten van scherm tijdens afspelen van muziek op FW3.0

Het valt mij op in mijn pas geupgrade iPhone 2G (FW 3.0), dat indien ik muziek afspeel het scherm bij ieder nieuw nummer voor een 45 secondenl seconden vanuit de dim-toestand komt en dus oplicht om vervolgens weer in de dim-stand te gaan.

Is dit een nieuwe feature in FW 3.0, of heb ik dit in het verleden over het hoofd gezien?

PS: Uiteraard is mijn iPhone wel verbonden met de USB-kabel aan mijn computer, anders zou het display helemaal uitgaan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-09, 16:19
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Je hebt gelijk, dit is een nieuwe functie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek van mijn PC afspelen via App ? ErikvT iPhone Apps 3 20-04-11 19:58
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? jerrelino Muziek, foto & video 3 27-08-10 03:02
TIP muziek afspelen tijdens gamen Serge123 Muziek, foto & video 6 30-10-08 13:27
Windows: Muziek afspelen van Iphone op PC / Apple viktorf iTunes 0 13-09-08 00:31
Muziek: Backlight tijdens afspelen van muziek gavro Muziek, foto & video 5 05-09-08 13:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.