iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: muziek op de iphone zetten (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/3886-muziek-op-de-iphone-zetten.html)

Haagze sf2 19-12-07 22:10

muziek op de iphone zetten
 
ik heb ( helaas ) nog geen iphone maar binnen nu en 2 weken wel :)
normaal ben ik anti ipod (de ipod vind ik te duur als er zoveel altenatieve zijn )
De iphone daar in tegen vind ik helemaal top heb hem laatst in me handen gehad.. Damn!! wat een G**L ding.

is het nu mogelijk om netzo als een mp3 speler ( en andere gsm's ) muziek er gewoon heen te slepen of moetje alles via itunes er op zetten
( en alles via itunes gekocht :( hebben )
MVG
Raymond

Dien 19-12-07 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 (Bericht 29686)
ik heb ( helaas ) nog geen iphone maar binnen nu en 2 weken wel :)
normaal ben ik anti ipod (de ipod vind ik te duur als er zoveel altenatieve zijn )
De iphone daar in tegen vind ik helemaal top heb hem laatst in me handen gehad.. Damn!! wat een G**L ding.

is het nu mogelijk om netzo als een mp3 speler ( en andere gsm's ) muziek er gewoon heen te slepen of moetje alles via itunes er op zetten
( en alles via itunes gekocht :( hebben )
MVG
Raymond

Alle muziek die op je computer staat kun je in de iTunes map zetten, op deze manier verschijnen ze in iTunes, vervolgens moet je je iPhone synchroniseren met iTunes, zodat je muziek erop komt te staan.

Dit kan inderdaad alleen met iTunes, en je hoeft geen muziek te kopen hoor ;)

Amp. 19-12-07 22:50

Als je alleen de muziek kon kopen zou Apple niet lang meer klanten hebben gehad denk ik :P
Dit kunnen ze niet doen ivm dat mensen ook graag albums en singles kopen op CD, en die ze vervolgens rippen op de PC, volledig legaal :)

Stiruam 20-12-07 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 (Bericht 29686)
normaal ben ik anti ipod (de ipod vind ik te duur als er zoveel altenatieve zijn )

Grrrrr:p De iPod heeft voor de alternatieven gezorgt hoor... Sincedien verdween de USB stick mp3 spelen en verschenen de andere designs:D En bijna elke mp3 speler met een HD heeft een iPod alike design:p

En voor de iPhone zijn ook alternatieven zoals de iPhone clones en de LG Prade en Viewty;)

Zo dat moest er ff uit:D Verder is je vraag volgens mij al beantwoord! en schrik niet van OOo het kan alleen via iTunes, zodra je er aangewent bent is het heeeeerlijk! Ik wil niet meer terug:p

Greetz, Stiruam

Haagze sf2 20-12-07 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 29918)
Grrrrr:p alternatieven zoals de iPhone clones en de LG Prade en Viewty;)
Greetz, Stiruam

Heb de cect 168 gehad, maar nadat ik de iphone in handen kreeg, gelijk dat ding verkocht. :) lijkt er taal niet op!!

Stiruam 20-12-07 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 (Bericht 29976)
Heb de cect 168 gehad, maar nadat ik de iphone in handen kreeg, gelijk dat ding verkocht. :) lijkt er taal niet op!!

Heheh zo is het maar net met iPod en fakes :p lijken dr ook niet op en zijn ook niet zo gaaf :D Maar nu ga je de goede kant op hup weg met de Chinese fakes en we gaan voor Qualitijd!:D

Greetz, Stiruam

josduiven 16-01-08 19:32

ik ben ook een nieuwe hier, maar moet je je iphone registreren voor zoiets, want ik hoor van sommige dat je iphone dan kan worden beblokkeerd ofzo wanneer je m registreerd via itunes..dat ie dat aan een abonnement vastzit..kan iemand dat uitleggen

Patipod 16-01-08 19:39

Zo te zien heb je al een Iphone,toch? Als deze unlockt is kun je met het gratis programma Itunes muziek op je Iphone zetten (synchroniseren) Als je muziek wilt kopen via Itunes heb je een account nodig. Zolang je je Iphone niet updated via Itunes hoef je niet bang te zijn. Als je je Iphone aansluit op je pc/mac krijg je meestal de melding "er is een nieuwe versie voor uw Iphone beschikbaar, wilt u deze bijwerken. Dit gewoon negeren en op annuleren klikken. Dan is er niks aan het handje.

josduiven 16-01-08 19:49

oke..ja ik krijg m zondag..hij is al gekocht in new york vandaar dat het al in mn naam staan..dan unlock ik de software..of laat ik tenminste doen door een vriend met verstand want bij mij gaat het geheid mis...en dan is het ff wachten tot 1.1.3. s gekraakt zodat ik ook die sim kan unlocken en kan gaan bellen...

marcdevos 17-01-08 00:15

hoi,
Ik heb mijn iphone sinds 2 weken en ik ben ook nieuw met Itunes en ik ben er mee bezig geweest.
Nu heb ik een cd op mijn iphone gezet maar wil deze tracks van de cd verwijderen van mijn iphone alleen ik weet niet hoe ik dit moet doen.
Ik het hem alweer gesynchroniseerd met Itunes volgens mij overschrijft hij dan alle muziek als je geen playlist heeft klopt dit ?

Patipod 17-01-08 12:08

@marcdevos,

Ik zal proberen je een en ander uit te leggen wat Itunes betreft. Als je een cd in je computer plaatst vraagt Itunes of hij deze mag importeren. Dat doe je dan. Je muziek komt dan bovenaan links in de bibliotheek te staan in de map muziek. Dit is de algemene map voor alle muziek. Verder zie je onderaan staan "afspeellijsten". Maak nu een map aan voor je Iphone. Dit doe je door op het plusje te klikken helemaal onder. Je krijgt nu een map erbij. Je kunt eventueel deze map een naam geven. Alle muziek die in de bibliotheek bovenaan staat, kun je naar jouw aangemaakte map slepen. Je zoekt uit wat je wilt hebben en sleept ze naar jouw map. Vervolgens doe je syncen met je Iphone en je muziek staat erop. Wil je muziek van je Iphone verwijderen dan doe je het volgende. Je gaat naar jouw map. Je verwijdert in deze map de muziek die je niet meer nodig hebt. Opnieuw syncen en je muziek word ook van je Iphone verwijderd. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.

phoneware 17-01-08 12:38

Kan je niet gewoon via SCP de muziek bestanden op de iphone zetten?

marcdevos 17-01-08 23:42

@Patipod
Ik heb jouw duidelijk uitleg gevolgd :)
Maar ik kom iets vreemds tegen alle lijsten zijn leeg op mijn pc (Itunes) en als ik dan ga synchroniseren zie ik geen verschil na de synchronisatie vreemd he?
Al nummers van de cd blijven gewoon op mijn Iphone.:confused:
ik weet het ff niet dus ik ga wel ff verder zoeken.
Bedankt voor je hulp


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.