Geen telefoon! Wel muziek? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Over een paar dagen komt mijn iPhone aan in Nederland. Jammer genoeg zal deze nog niet gekraakt kunnen worden omdat de nieuwe Amerikaanse 1.1.2's (volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen telefoon! Wel muziek?
Over een paar dagen komt mijn iPhone aan in Nederland. Jammer genoeg zal deze nog niet gekraakt kunnen worden omdat de nieuwe Amerikaanse 1.1.2's (volgens mij) nog niet gekraakt kunnen worden! Bellen, internetten, e-mailen en smsen kan dus nog niet!
Kan ik wel gewoon mijn muziek erop zetten en de iPhone gebruiken als (voorlopig) alleen een iPod? Of moet de iPhone eerste geactiveerd worden met een AT&T, of dan wel niet een andere provider, voordat je muziek en dergelijke erop kan zetten? Bij voorbaat dank! Ayolt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dan dus: wel muziek, niet bellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Mobistar (BE) geen telefoon netwerk maar wel 3G | hi-tech | Orange | 1 | 05-01-13 02:20 |
Geen muziek op PC meer, wel op Iphone | Moesje18 | Muziek, foto & video | 1 | 19-11-10 19:24 |
Muziek: Geen muziek maar wel ringtone?!! | Reload666 | Muziek, foto & video | 0 | 12-07-10 20:23 |
Windows: Wel muziek bestanden, geen bibliotheek: help! | vdzande | iTunes | 6 | 22-04-10 20:43 |
geen telefoon ontvangen, wel zelf bellen | renatetijssen | iPhone algemeen | 1 | 22-02-08 14:14 |
|
|