iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: van iphone naar pc (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/42451-iphone-naar-pc.html)

henna84 26-08-09 12:23

van iphone naar pc
 
Als ik een zelf opgenomen filmpje naar de harde schrijf van mijn pc met XP wil kopiëren krijg ik aan het eind van de het kopiëren, wanneer deze de 100% bereikt, een foutmelding. Hoe kan ik deze alsnog op mijn pc zetten?

ikkeg 31-08-09 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henna84 (Bericht 343277)
Als ik een zelf opgenomen filmpje naar de harde schrijf van mijn pc met XP wil kopiëren krijg ik aan het eind van de het kopiëren, wanneer deze de 100% bereikt, een foutmelding. Hoe kan ik deze alsnog op mijn pc zetten?

Wees een beetje duidelijker, hoe heb je dat filmpje gemaakt, en hoe kopier je het naar je PC ??

Shorty007 31-08-09 08:48

nja hij heeft een 3GS dus neem aan gewoon met de video functie die op de iphone zit :p
Wat voor foutmelding krijg je?
windows ziet je iphone gewoon als een camera zodra je m aansluit en er staan foto's op je iphone...
Dan kan je gewoon via verkenner kopieren.

ikkeg 31-08-09 23:10

Welke foutmelding ??? Normaal werkt Apple met .mov bestanden.
Als je Itunes hebt heb je normaal ook Quicktime op je PC, dus wat gaat er fout ?

henna84 02-09-09 09:55

Ik heb hem idd gewoon met de camera op mijn iphone gefilmd en gekopieerd naar de computer dmv verkenner. Hij begint ook gewoon met kopiëren, maar zodra die de 100% bereikt krijg ik de melding kopieren mislukt.
Ik ben niet erg handig met dit soort dingen dus andere manieren ken ik niet.

Chrisl 02-09-09 10:07

Krijg je dat schermpje niet van XP "wat wilt u doen" zodra je je iPhone aansluit? Wellicht als je via dat schermpje gaat kopieren dat ie het dan wel doet.

ikkeg 02-09-09 11:49

Probeer via discaid naar de mapvideos op je ophone te gaan en probeer dan copy to pc.

AppleHarry 02-09-09 18:42

Ik heb gewoon gesynchroniseerd via itunes , maar bij mij staan de filmpjes gedraaid....Hoe krijg ik ze dan wel goed op mijn pc ????:confused:

ikkeg 02-09-09 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AppleHarry (Bericht 346606)
Ik heb gewoon gesynchroniseerd via itunes , maar bij mij staan de filmpjes gedraaid....Hoe krijg ik ze dan wel goed op mijn pc ????:confused:

In welke modus gefilmd ? Staan je films 90* gedraaid ?

AppleHarry 03-09-09 16:57

Ik heb de Iphone rechtop gehouden tijdens filmen en yep, de filmpjes staan 90 graden gedraaid...........:(

Edit: Kom er net achter dat WM-player de filmpjes 90 graden draait; Apple's Quicktime presenteerd ze gewoon zoals het hoort . Blijf ik zitten met gedraaide filmpjes , of ik moet mijn standaard player op Quicktime instellen....

detepper 04-02-10 16:38

omdraaien van iphone filmpjes
 
Ik heb het zelfde probleem natuurlijk kun je ze afspelen met quicktime
Maar wat als je windows media player gebruikt dan staan ze nog steeds gedraaid

Vraag hoe draai ik de filmpjes om voor windows media player
:confused:
Wie weet de oplossing


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.