//

iphone op RT3 auto radio

iphone op RT3 auto radio discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, heb een peugeot 307 met rt3 navigatie/radio/telefoon, in dashboordkastje zit een tulp aansluiting met de kleuren rood wit en geel. hoe kan i nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-09, 12:05
marcel landman marcel landman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Den haag
Berichten: 5
Question iphone op RT3 auto radio

hallo, heb een peugeot 307 met rt3 navigatie/radio/telefoon,
in dashboordkastje zit een tulp aansluiting met de kleuren rood wit en geel. hoe kan i nou de muziek van mijn iphone luisteren opmijn auto radio. zit geen aux knopje op de radio,heb wel snoertje gekocht en aangesloten op de koptelefoon uitgang van de phone en wit/rood tulp op het kastje....maar niets dus.
bijvoorbaat dank M
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-09, 13:48
barry32 barry32 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

probeer eens de handleiding van je autoradio na te kijken
misschien staat het daar in
en weet je zeker dat die stekker een ingang is, en geen uitgang voor bijvoorbeeld versterker of extra scherm ???
  #3  
Oud 15-09-09, 23:37
garth garth is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 107
Standaard

ik ben bezitter van dezelfde auto en heb ook in mij dashboard kastje een input. Op je radio zit wel degelijk een AUX druk maar is op SOURCE dan zie je aux het probleem is alleen dat je AUX moet aanzetten.. en dat kan alleen bij de garage... Ga naar je peugeot dealer en vraag heel lief of ze dat willen doen... bij mij deden ze het gratis. Wat ik wel vind is dat het geluid niet echt super hard kan daar heb ik een woofertje voor gekocht die ik er tussenzet....
Wat ik nu zoek is iets met bluetooth wat ik direct in die aansluiting kan proppen zodat ik die kabel niet meer nodig heb en kan streamen maar weet niet od dat bestaat....
  #4  
Oud 16-09-09, 09:48
marcel landman marcel landman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Den haag
Berichten: 5
Standaard reactie

Garth, bedankt voor je reactie hier heb ik (denk/hoop)wat aan.maar wat bedoel je nou precies met een woofertje er tussen plaatsen. een woofer is mijns inziens een bas module.....
Een systeem met bluetooth lijkt mij inderdaad wel handig,ik zal er ook naar kijken en misschien handig om elkaar op de hoogte te houden.
thanks
  #5  
Oud 16-09-09, 10:12
garth garth is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 107
Standaard

ja sorry bedoel geen woofer bedoel een versterkertje die heb ik via ebay ooit eens besteld werkt wel goed hierdoor is het geluid met 40% versterkt scheelt weer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bellen via auto radio Q-media jannuhs1 iPhone algemeen 0 27-07-10 21:54
bleutooth probleem bij auto radio hzl iPhone algemeen 11 02-03-10 16:56
Iphone OS 3.0 & Alpine Auto Radio Probleem Rocco iPhone algemeen 2 08-07-09 14:12
clarion FB289RBT auto radio marcnagtegaal iPhone accessoires en onderdelen 3 01-07-09 11:26
iphone 3g op de auto radio bram2202 iPhone accessoires en onderdelen 1 30-04-09 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.