iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Alle foto's in 1x uploaden, welke app? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/44355-alle-foto-s-1x-uploaden-welke-app.html)

koekjedebij 23-09-09 09:05

Alle foto's in 1x uploaden, welke app?
 
Hoi,

Ik ben op zoek naar een app die in 1x alle foto's van mijn iphone ergens online kan dumpen naar een plek die niet voor iedereen toegankelijk is.
Het liefst iets als FTP maar vooral geen online services zoals picasa waar iedereen je geuploade foto's kan bekijken.
Ik wil gewoon heel gemakkelijk zonder veel poeha snel een backup online kunnen zetten van mijn foto's.

Ik heb genoeg tools gevonden zoals istorage, file magenet en air sharing maar allemaal hebben ze het probleem dat ze niet alle foto's in 1x kunnen uploaden of gebruiken maken van dergelijk online services die ik niet wil hebben.

Heeft iemand een tip voor mij?

Alvast bedankt.

koekjedebij 24-09-09 10:48

Niemand die iets weet?

iphonemark 24-09-09 13:50

filezilla is een ftp client die in theorie kan. Als je veel foto's hebt duurt het wel heel lang.
Beter is de iphone even op een computer aansluiten.

koekjedebij 24-09-09 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark (Bericht 356098)
filezilla is een ftp client die in theorie kan. Als je veel foto's hebt duurt het wel heel lang.
Beter is de iphone even op een computer aansluiten.

Dat wil ik dus niet, ik wil het direct vanaf de iphone kunnen.....

iphonemark 25-09-09 14:44

Ik heb even in app store gezocht, er zijn wel 5 FTP programma's die foto's kunnen uploaden. De meeste zijn 1 dollar.

koekjedebij 25-09-09 14:46

Dan heb je mijn startpost niet goed gelezen.
Ik zoek dus naar iets dat al mijn foto's in 1x kan uploaden en niet dat ik ze 1-voor-1 moet uploaden.

iphonemark 26-09-09 10:40

jawel, als ik FTP PICTURE UPLOAD lees kan deze foto's naar een eigen ftp server uploaden.
Hele mappen in 1 keer.

koekjedebij 26-09-09 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark (Bericht 357005)
jawel, als ik FTP PICTURE UPLOAD lees kan deze foto's naar een eigen ftp server uploaden.
Hele mappen in 1 keer.

dat staat daar helemaal niet. Het is een tool die automatsch de foto die je maakt naar een website upload. Niet hele mappen. Dat is niet wat ik zoek maar heel wat anders.

erikz 21-10-09 21:32

Ik ken wel een programma die het kan maar ik durf het niet meer te zeggen voor ik ook wind van voren krijg terwijl ik alleen wil helpen.

koekjedebij 21-10-09 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erikz (Bericht 372126)
Ik ken wel een programma die het kan maar ik durf het niet meer te zeggen voor ik ook wind van voren krijg terwijl ik alleen wil helpen.

Je mag me ook wel via een PB helpen. Ik heb namelijk nog steeds geen oplossing....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.