iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: waar staan foto's in directory van iphone? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/4449-waar-staan-foto-s-directory-iphone.html)

macron 02-01-08 20:26

waar staan foto's in directory van iphone?
 
Ik wilde enkele mooie plaatjes van mijn mac naar mijn iphone zetten, maar dan heb ik enkel de keuze in itunes tussen foto's uit iPhoto of een andere map... Ik kan natuurlijk wel die map in iPhoto importeren, maar volgens mij
moet het gewoon veel gemakkelijker kunnen via de FTP van b.v. Fugu.
Omgekeerd hetzelfde.... vandaag enkele ongelooflijk mooie fotos gemaakt met mijn iPhone, die ik graag op mijn mac zou willen zetten.....
Ik kan ze wel mailen etc ..... maar ook hier moet het toch veel gemakkelijker gaan via Fugu.
Weet iemand in welke map/directorie de fotobibliotheek van de iphone staat en waar de foto's van de filmrol staan?

Dank'ie:D

ButcherJF 02-01-08 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 34536)
Ik wilde enkele mooie plaatjes van mijn mac naar mijn iphone zetten, maar dan heb ik enkel de keuze in itunes tussen foto's uit iPhoto of een andere map... Ik kan natuurlijk wel die map in iPhoto importeren, maar volgens mij
moet het gewoon veel gemakkelijker kunnen via de FTP van b.v. Fugu.
Omgekeerd hetzelfde.... vandaag enkele ongelooflijk mooie fotos gemaakt met mijn iPhone, die ik graag op mijn mac zou willen zetten.....
Ik kan ze wel mailen etc ..... maar ook hier moet het toch veel gemakkelijker gaan via Fugu.
Weet iemand in welke map/directorie de fotobibliotheek van de iphone staat en waar de foto's van de filmrol staan?

Dank'ie:D

/var/root/Media/DCIM/100APPLE

Fruitcake 03-01-08 08:27

Bedankt ! :cool:

Lukie 09-03-09 17:20

??
 
Mijn mapje is leeg maar heb er wel foto's opstaan..??:confused:

Bomans 09-03-09 17:31

Heb je een 999APPLE? Misschien staan ze daar?

steves 28-05-09 17:21

/var/root/Media/DCIM/100APPLE bestaat bij mij niet ???

ik krijg de volgende error:
Kan reëel pad voor '/var/root/Media/DCIM/100APPLE' niet opvragen.
Bestand of directory bestaat niet.
Foutcode: 2
Foutmelding van server: No such file
Aanvraag code: 16

iMario 28-05-09 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steves (Bericht 289981)
/var/root/Media/DCIM/100APPLE bestaat bij mij niet ???

ik krijg de volgende error:
Kan reëel pad voor '/var/root/Media/DCIM/100APPLE' niet opvragen.
Bestand of directory bestaat niet.
Foutcode: 2
Foutmelding van server: No such file
Aanvraag code: 16

Gebruik DiskAid, die geeft geen errors.

sonjavdb 17-08-09 13:27

fotobilbliotheek
 
op mijn I phone staan in filmbibliotheek 4000 foto's. Hoe kan ik die in I tunes krijgen. Dit lukt niet na een gewone sync!
Kan iemand helpen? Sonja

Whoosh 26-11-09 16:11

Ik vind de foto's onder /var/mobile/Media/DCIM


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.