iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Eigen muziek als ringtone toevoegen! (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/453-eigen-muziek-ringtone-toevoegen.html)

Dien 30-09-07 23:11

Eigen muziek als ringtone toevoegen!
 
Ik weet niet of dit al bekend was, maar ik heb zojuist een programma via Installer gedownload "Sendsong" hiermee kan ik onder andere:

- Muziek doorsturen via E-mail
- En muziek toevoegen aan Ringtones map
- Je kunt muziek ook verwijderen via dit progje

Voor de mensen die een eigen liedje als ringtone zouden willen kunnen dit dus met behulp van bovenstaand programma doen.

Installer openen op je iphone en dan naar het kopje "Multimedia" gaan daar staat "Sendsong" tussen.

Veel Plezier :D

Freek 30-09-07 23:38

Prima suggestie! Natuurlijk kan je ook ringtones (eventueel zelfgemaakt) uploaden via iBrickr; kies voor de optie "ringtones". Via iBrickr kun je ook geluidseffecten zoals alerts bij ontvangen of verzonden mail/sms en zo naar eigen smaak aanpassen.

Philro 10-03-08 09:38

Welke muziek lijst gebruikt "sendsong" van itunes? Ik zie niet alle nummers die ik zou willen zien!
Ik hoor dit graag.
M. vr. gr.
Philro

Bomans 10-03-08 09:42

sendsong installeer je op je iPhone.
Je kan hiermee dus alleen liedjes kiezen die op je iPhone staan. En deze instellen als ringtone.

Niels-20 13-03-08 14:25

ringtone
 
ik heb sendsong gedownload op me iphone ,en dan kies ik een liedje
maar als ik word gebelt hoor ik of niets of het standaart MArimba.
terwijl er wel staat aangepaste beltonen dat ik een ander liedje heb geselecteerd

weet iemant hoe dit komt en hoe ik dit herstellen:confused:

bijvoorbaat dank
Niels

Bulder 13-03-08 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niels-20 (Bericht 81118)
ik heb sendsong gedownload op me iphone ,en dan kies ik een liedje
maar als ik word gebelt hoor ik of niets of het standaart MArimba.
terwijl er wel staat aangepaste beltonen dat ik een ander liedje heb geselecteerd

weet iemant hoe dit komt en hoe ik dit herstellen:confused:

bijvoorbaat dank
Niels

Ik heb het zelfde probleem! :(

rocksnor 13-03-08 16:52

Ik had het zelfde (op 1.1.3). En door sendsong kon ik ook mijn, op een andere manier toegevoegde, ringtones niet gebruiken. Ik heb sendsong eraf gegooid en toen deden m'n andere eigen ringtones het wel weer. Ik voeg ze nu toe op de ietwat omslachtige iTunes manier en dat werkt prima.

Bulder 14-03-08 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rocksnor (Bericht 81192)
Ik had het zelfde (op 1.1.3). En door sendsong kon ik ook mijn, op een andere manier toegevoegde, ringtones niet gebruiken. Ik heb sendsong eraf gegooid en toen deden m'n andere eigen ringtones het wel weer. Ik voeg ze nu toe op de ietwat omslachtige iTunes manier en dat werkt prima.

Dan mag jij mij die omslachtige manier gaan vertellen! :D

Bomans 14-03-08 11:04

ik gok dat hij dit bedoeld

https://forum.iculture.nl/f22/i...ia-itunes.html

rocksnor 14-03-08 11:12

Precies, dat bedoelde ik.

Bulder 14-03-08 11:19

senk joe! :)

TRG 01-04-08 02:43

thx ff probere

jamboman 01-04-08 09:46

Is dit ook wat?

iClarified - iPhone - How to Create Ringtones Directly on your iPhone !

rowin89 03-04-08 15:04

ik heb ook nog steeds het zelfde probleem met sendsong.

er is nieman die de oplossing hiervan weet?

phonejos 01-05-09 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dien (Bericht 3322)
Ik weet niet of dit al bekend was, maar ik heb zojuist een programma via Installer gedownload "Sendsong" hiermee kan ik onder andere:

- Muziek doorsturen via E-mail
- En muziek toevoegen aan Ringtones map
- Je kunt muziek ook verwijderen via dit progje

Voor de mensen die een eigen liedje als ringtone zouden willen kunnen dit dus met behulp van bovenstaand programma doen.

Installer openen op je iphone en dan naar het kopje "Multimedia" gaan daar staat "Sendsong" tussen.

Veel Plezier :D

juw seg k heb van gisteren een iphone 3g met firmware 2.30 ma k vind dat dus helemaal niet kan je me helpen?

zwaan 04-05-09 01:55

Werkt dit nu of wat?

Tijn1 04-05-09 02:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phonejos (Bericht 282635)
juw seg k heb van gisteren een iphone 3g met firmware 2.30 ma k vind dat dus helemaal niet kan je me helpen?

Het kan er mee te maken hebben dat je geen jailbreak hebt en het bericht van dien is van september 2007 dus toen draaide de iPhones nog op firmware 1.x.x
Jailbreak je Iphone en check cydia of het nog beschikbaar is. Anders kan je met de zoekfunctie een topic tegenkomen hoe je met iTunes ringtones maakt!

Succes

Tijn1 04-05-09 02:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 283198)
Werkt dit nu of wat?

Denk het niet, de post is bijna 1,5 jaar oud(zie de topic starter)

Off-topic

dit typ ik op mijn Iphone dus kan ik niet quote+ gebruiken!



KerimT 19-06-10 17:10

SendSong
 
Sorry jongens, ik ben niet echt bekend met iphone...waat kan ik deze installer vinden om dit programma "Sendsong" te installeren?? Kan iemand mij a.u.b. helpen?? Alvast bedankt!

Gr.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:08.