//

EyeTV Hybrid is geweldig.

EyeTV Hybrid is geweldig. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou al een tijdje live tv kunnen kijken via men iPhone, maar ok live tv kunnen opnemen via me mac, daarom deze week een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-09, 10:33
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard EyeTV Hybrid is geweldig.

Ik wou al een tijdje live tv kunnen kijken via men iPhone, maar ok live tv kunnen opnemen via me mac, daarom deze week een EyeTV Hybrid aangeschaft. Eenmaal thuisgekomen alles geïnstalleerd en het was erg simpel ook, niet teveel gedoe dus met eigen settings aanpassen etc. Daarna even een account aangemaakt bij tvtv (tv gids) en deze ingegeven in eyeTV. Vervolgens het instellen van alle Belgische zenders in de tv gids was wel even werk, je moet ze namelijk zender per zender door de EPG database halen en dat duurt dus wel even naargelang hoeveel zenders je hebt. Volgende stap was dan de verbinding opzetten voor het gebruik buiten je eigen netwerk, ook dit ging tot mijn grote verbazing echt belachelijk makkelijk. Je gaat in de EyeTV app en je drukt add, je hoeft nu alleen nog even je eyetv account in te geven en klaar, bij mij werkte het perfect hierna op een ander netwerk.

Opnemen gaat ook geweldig leuk via de iPhone, en enkele minuten na de opnamen is afgelopen kan je ze al bekijken via je iPhone. Ze worden dus meteen na de opnamen afgelopen is geconverteerd voor het gebruik op de iPhone, ze zijn ook meteen ter beschikking zonder zelf iets te moeten ondernemen en/of instellen, starten.

Maar daarnet werd ik nog eens extra hard verrast door EyeTV. Ik zet daarnet even den PS3 aan en tot mijn grote verbazing zie ik plots een ander icoon in mijn xmb van de PS3, deze had de naam Eye Connect. Nu weet iedereen dat je via een server prog op je mac/pc je muziek etc kan streamen naar de PS3, maar blijkbaar doet eyetv dit automatisch voor me. Ik kan nu dus netjes al men muziek, video's, films & tv opnames bekijken via men PS3 zonder dat er extra software aan te pas moet komen, de kwaliteit van de opnames is ook nog eens verbluffend.

Dit wou ik toch even kwijt aangezien dit kleine apparaat enorm veel toepassingen heeft en simpel in gebruik is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-09, 13:36
mcvdomoto mcvdomoto is offline
• iOS 6.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Veurne
Berichten: 24
Standaard

Hallo,
Ik zie dat je over belgische zenders spreekt. Werk je via een telenet digibox of digicorder?
Ik overweeg om ook eye tv te kopen maar ben niet zeker of telenet daarmee compatibel is.

Groeten,
  #3  
Oud 24-10-09, 22:32
Osiso Osiso is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kollumerzwaag
Berichten: 23
Standaard

Geweldig apparaat, inderdaad. Kijk ook 'ns naar de EyeTV-app voor de iPhone. Onderweg opnames instellen, opnames bekijken en via Wi-Fi Live TV kijken (in versie 1.0.0 ook via 3G).
  #4  
Oud 24-10-09, 23:03
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Welcome to EyeTV 3.2.1!

What's new in this release?


Bug Fixes

Fixed a problem where no sound would play with digital audio output.
Fixed a hang on quit with digital audio output.
Improved support for the Mac OS X firewall.
Fixed a problem with the guide data when accessed from the iPhone.
EyeTV now detects Double NAT configurations when using the My EyeTV service.
Fixed a problem while automatically configuring routers for port forwarding.
Resolved a problem with EyeTV DTT Deluxe and the infrared remote control.
Various performance improvements

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcvdomoto Bekijk bericht
Hallo,
Ik zie dat je over belgische zenders spreekt. Werk je via een telenet digibox of digicorder?
Ik overweeg om ook eye tv te kopen maar ben niet zeker of telenet daarmee compatibel is.

Groeten,
Ik ben vrij zeker dat dit compatible is aangezien de EyeTV Hybrid een mogelijkheid heeft tot Composite Video Input & S-Video Input. Maar ik ga dit sowieso deze week even testen met men Decoder van Telenet dus zal je iets laten weten hier dan.
  #5  
Oud 09-11-09, 10:54
mcvdomoto mcvdomoto is offline
• iOS 6.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Veurne
Berichten: 24
Standaard

Hallo Undertaxxx
heb je al kunnen testen met telenet?
Alvast bedankt voor een reactie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SGP Neo Hybrid Ex Series - Satin Silver - iPhone 4 Case + Screenprotector digitrich iPhone accessoires en onderdelen 43 23-05-11 00:16
geweldig digiboudy71 Chat en geruchten 2 18-04-08 11:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.