iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: filmen met extentie mp4 (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/46121-filmen-extentie-mp4.html)

timsa 17-10-09 16:35

filmen met extentie mp4
 
Hoi,

Als ik nu film met mijn Iphone en dit filmpje per email opstuurt naar iemand die een Nokia heeft kan hij dit filmpje niet zien aangezien hij de extentie .mov niet kent. Mocht diegene nu een filmpje maken met zijn Nokia en dat dan vervolgens opstuurt naar mijn Iphone kan ik dat filmpje wel zien. Ik stuur met een filmpje een .mov extentie mee en hij met de Nokia een .mp4 extentie. Is het mogelijk dat ik met mijn Iphone toch een filmpje kan opsturen naar diegene met een Nokia zodat hij het kan zien?:confused:

King1987 17-10-09 17:15

 Verplaatst naar: Foto en Video

timsa 17-10-09 17:52

Ik dacht dat als iemand hier een vraag stelt dat dat voor iedereen is die zich op het forum begeeft en nietniet alleen voor de Mod, aangezien King zich als een helpdesk aangesproken voelt. Maar kom op man doe niet zo 1987!

De vraag staat dus nog steeds en hopelijk zijn er mensen hier die op mijn vraag een goed antwoord hebben.

King1987 17-10-09 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timsa (Bericht 369078)
Ik dacht dat als iemand hier een vraag stelt dat dat voor iedereen is die zich op het forum begeeft en nietniet alleen voor de Mod, aangezien King zich als een helpdesk aangesproken voelt. Maar kom op man doe niet zo 1987!

De vraag staat dus nog steeds en hopelijk zijn er mensen hier die op mijn vraag een goed antwoord hebben.

Even opletten!--> dat is mijn handtekening, dat betekend dat ik geen PM wil ontvangen. Mijn bericht betekend alleen dat ik je topic verplaatst heb naar het juiste subforum :) Dus jezelf niet aangevallen voelen, gewoon even kijken hoe een forum werkt! ;)

timsa 17-10-09 18:04

Ok ok ok :) maaruh ik heb op het forum naar mijn antwoord gezocht en ik kan het dus niet vinden, hopelijk is er dus iemand die dus het antwoord weet want dan klopt je handtekening weer dan is alles weer beantwoord ;)

iMario 17-10-09 18:14

Probeer je .mov naar .mp4 te veranderen met iFile (alhoewel ik betwijfel of dat werkt).

Stiruam 17-10-09 18:16

EDIT: Okokok iMario verslaat me weer tjonge ojonge

Neen standaard niet mogelijk, maar mischien support je Nokia het wel als je het de extensie mp4 geeft want mov en mp4 liggen zoiezo al flak bij elkaar... Probeer dat eens...

Succes

timsa 17-10-09 18:17

Nog mooier is als er een applicatie bestaat die gewoon een fimpje opneemt met de extentie .mp4 zodat ik dat naar iedereen kan sturen. .mov wordt niet altijd door andere telefoons ondersteunt en .mp4 wel.

Stiruam 17-10-09 18:20

En die is er niet dus probeer dit eens.

timsa 17-10-09 18:24

Ja maar ik heb een Iphone en diegene waar ik dus een filmpje per email naar wilt sturen heeft een Nokia, als hij dus een filmpje stuurt zie ik het wel en als ik een filmpje maak en naar hem opstuurt dan ziet hij dat dus niet. Er moet toch iets zijn dat ik ipv .mov opneem .mp4 opneem? Of wil ik weer wat wat niet kan? (heb ik vaker ;-) )


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.