//

Muziekvideo's : HowTo ?

Muziekvideo's : HowTo ? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een 4-tal muziekvideo's (.m4v) gedownload en op m'n iPhone gezet. Deze verschijnen netjes in de musiclibrary onder "muziekvideo's". Nu heb ik nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-09, 22:24
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Question Muziekvideo's : HowTo ?

Hoi,

ik heb een 4-tal muziekvideo's (.m4v) gedownload en op m'n iPhone gezet. Deze verschijnen netjes in de musiclibrary onder "muziekvideo's".
Nu heb ik nog een heleboel muziekvideo's in .mpg en .avi formaat die ik wil converteren en naar dezelfde "muziekvideo's" wil overzetten.
Ik converteer ze met Quicktime Pro en kan dan kiezen uit exporteren naar iPhone, iPod of Apple TV om ze met de extensie .m4v te krijgen. Dezelfde extensie als de bestaande GOEDE muziekvideo's.
Alleen, als ik deze dan naar iTunes sleep, komen ze NIET onder "muziekvideo's" te staan, maar onder "Films" en dat is nu net niet wat ik wil.

Iemand een idee wat er hier misgaat en of ik dit zelf kan oplossen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-09, 22:35
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

In de info van het bestand bij het tabje "Opties" het media-type aanpassen. Zo simpel, maar je moet het inderdaad maar net even weten te vinden.
  #3  
Oud 27-10-09, 22:43
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Klink als de goede richting, maar als ik de eigenschappen opvraag van het bestand dan heb ik geen tabje "opties" ? Waar vind ik dit dan precies ?
  #4  
Oud 27-10-09, 22:54
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Klink als de goede richting, maar als ik de eigenschappen opvraag van het bestand dan heb ik geen tabje "opties" ? Waar vind ik dit dan precies ?
Nee, niet de eigenschappen van het bestand op de computer, maar de info in iTunes, waar je ook de titel enzo in kunt geven.
  #5  
Oud 27-10-09, 23:01
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Het was inderdaad even zoeken, en dan ook inderdaad in iTunes, maar dude....wat goed ! Thanx, wat mij betreft een slotje.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[HowTo] GameCenter iPhone 3g iOS 4.2.1 janvandijk96 iPhone Games 0 03-01-11 15:28
Video: Hoe muziekvideo's toevoegen..? Kallimenta Muziek, foto & video 1 21-11-10 13:48
muziekvideo liek iPhone algemeen 3 14-09-08 10:27
installer 4 repo howto alexteie Jailbreak apps en thema's 0 13-08-08 13:55
Is er een howto van 1.0.2 naar 1.1.2? maxvoltar Unlock [archief] 26 03-12-07 01:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.