iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   foto's uit fotobibliotheek verwijderen lukt niet? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/47333-foto-s-fotobibliotheek-verwijderen-lukt-niet.html)

sander01 02-11-09 14:37

foto's uit fotobibliotheek verwijderen lukt niet?
 
Ik kan geen foto's (gesynchroniseerd met iTunes of niet) uit de fotobibliotheek van m'n iPhone verwijderen. Nu heeft mijn iphone ook foto's die gemaakt zijn met de iphone in een apart mapje gegooid (nu dus dubbel) en die kan ik ook niet meer verwijderen (wel de foto's die op de foto rol stonden).
Niet handmatig op de iPhone en ook niet handmatig via iTunes.... heel irritant!
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? Foto's op de fotorol kan ik wel gewoon verwijderen etc..

De Generaal 02-11-09 14:45

// Verplaatst

Laurens12 07-11-09 22:28

Mij lukt het ook niet, teminste ik heb geen idee hoe ik de foto van me IPhone kan krijgen?:confused:

nick26 23-11-09 20:54

same here.

heb een hele map op de iphone gezet ipv 3 pics.

hoe krijg ik de rest nu weg ??

kuotje 23-11-09 22:42

via iTunes/foto's ( mapje selecteren/deselecteren wat je wel/niet wil )

**
alleen zelfgemaakte foto's kun je handmatig via de iPhone verwijderen.
foto's die jij via je pc op je iPhone hbet gezet kun je niet via de iPhone verwijderen en zal via iTunes moeten en dat gaat meestal per map )

rammie2000 31-12-10 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sander01 (Bericht 378073)
Ik kan geen foto's (gesynchroniseerd met iTunes of niet) uit de fotobibliotheek van m'n iPhone verwijderen. Nu heeft mijn iphone ook foto's die gemaakt zijn met de iphone in een apart mapje gegooid (nu dus dubbel) en die kan ik ook niet meer verwijderen (wel de foto's die op de foto rol stonden).
Niet handmatig op de iPhone en ook niet handmatig via iTunes.... heel irritant!
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? Foto's op de fotorol kan ik wel gewoon verwijderen etc..



Zelde probleem. Fotobibliotheek wil ik weg. Is hier al een oplossing voor?

rammie2000 31-12-10 12:55

O ja. Mijn filmpjes zijn nu blijkbaar ook gewoon foto's geworden....?????

ergoboy 15-08-11 10:16

ik krijg ze er ook niet af..alle foto s van fotobibliotheek krijg ik er niet af.als ik de foto optie op mijn itunes aanduid staan alle fotoreeksen er op ..behalve fotobibliotheek.. heb ik iets over het hoofd gezien of??

woowt 16-11-11 23:13

bij mij is het gelukt door in itunes foto's syncroniseren terug uit te vinken en dan vraagt itunes of ik de eerder gesyncroniseerde foto's wil verwijderen. en dan ja klikken.

nadeel: alle foto's uit fotobibliotheek zijn weg.

ik hoop jullie hier mee geholpen te hebben :)

apotheosis 16-11-11 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door woowt (Bericht 736964)
bij mij is het gelukt door in itunes foto's syncroniseren terug uit te vinken en dan vraagt itunes of ik de eerder gesyncroniseerde foto's wil verwijderen. en dan ja klikken.

nadeel: alle foto's uit fotobibliotheek zijn weg.

ik hoop jullie hier mee geholpen te hebben :)

Voor foto's gebruik ik nooit nooit itunes, vind ik niet mijn ding in en teveel miserie mee.

Ik gebruik de app photosync, veel veel beter en nu heb je toch icloud om te gebruiken, heb je itunes niet eens meer nodig voor foto's.
Photosync kan ook je zelfgemaakte filmpjes doorsturen naar je pc en omgekeerd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.