Slechte kwaliteit van video's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het probleem is het volgende: Letterlijk ALLE filmpjes die ik op internet bekijk worden afgespeeld in een zeer slechte resolutie/kwaliteit/scherpte. Ik mijn Iphone 3GS ongeveer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slechte kwaliteit van video's
Het probleem is het volgende: Letterlijk ALLE filmpjes die ik op internet bekijk worden afgespeeld in een zeer slechte resolutie/kwaliteit/scherpte.
Ik mijn Iphone 3GS ongeveer 1,5 maand en voordat ik mijn Iphone geregistreerd had, had ik nog de oude firmware erop staan en werden alle filmpjes met uitmuntende kwaliteit afgespeeld. Nu staat er de firmware 3.1 op. Ik weet natuurlijk niet of het daar aan ligt, maar het is wel opvallend. Ik gokte er zelf op dat het een instelling moest zijn, maar ik kan niets vinden (zowel in de handleiding, op de Iphone, als op dit forum). Gelukkig lijkt het niet aan de hardware te liggen, want alle spelletjes worden met sublieme scherpte weergegeven. Wie (her)kent dit probleem en kan me advies geven? Alvast bedankt! Mark Ps: ik heb deze vraag al bij het onderwerp 'video' gezet, maar dit leek me bij nader inzien een betere catergorie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Foto en Video
|
|
||||
|
||||
Neem aan dat je dan via 3G kijkt? Bespaart data namelijk. Via Wi-Fi is alles wel op hoogste kwaliteit.
Je kan 3G Unrestrictor in Cydia installeren zodat alle 3G beperkingen worden verwijderd; alles kan dan op de hoogste kwaliteit bekeken worden.
|
|||
|
|||
Bedankt,het is gelukt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 apps zijn slechte kwaliteit | Bertel | iPhone Apps | 10 | 06-07-10 16:32 |
Slechte kwaliteit oplaadsnoer | kenotte | iPhone algemeen | 1 | 09-06-10 13:01 |
Slechte kwaliteit foto's 3g netwerk | Rickskeee | Muziek, foto & video | 2 | 11-02-10 23:26 |
eigen wallpaper slechte kwaliteit | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-11-08 02:26 |
Slechte kwaliteit | svenssonn | Ringtones en Wallpapers | 0 | 30-07-08 21:55 |
|
|