//

Slechte kwaliteit van video's

Slechte kwaliteit van video's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het probleem is het volgende: Letterlijk ALLE filmpjes die ik op internet bekijk worden afgespeeld in een zeer slechte resolutie/kwaliteit/scherpte. Ik mijn Iphone 3GS ongeveer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-09, 18:53
ozonlaag ozonlaag is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard Slechte kwaliteit van video's

Het probleem is het volgende: Letterlijk ALLE filmpjes die ik op internet bekijk worden afgespeeld in een zeer slechte resolutie/kwaliteit/scherpte.

Ik mijn Iphone 3GS ongeveer 1,5 maand en voordat ik mijn Iphone geregistreerd had, had ik nog de oude firmware erop staan en werden alle filmpjes met uitmuntende kwaliteit afgespeeld.
Nu staat er de firmware 3.1 op. Ik weet natuurlijk niet of het daar aan ligt, maar het is wel opvallend.

Ik gokte er zelf op dat het een instelling moest zijn, maar ik kan niets vinden (zowel in de handleiding, op de Iphone, als op dit forum).

Gelukkig lijkt het niet aan de hardware te liggen, want alle spelletjes worden met sublieme scherpte weergegeven.

Wie (her)kent dit probleem en kan me advies geven?

Alvast bedankt!
Mark
Ps: ik heb deze vraag al bij het onderwerp 'video' gezet, maar dit leek me bij nader inzien een betere catergorie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-09, 18:55
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Foto en Video
  #3  
Oud 04-11-09, 20:47
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Neem aan dat je dan via 3G kijkt? Bespaart data namelijk. Via Wi-Fi is alles wel op hoogste kwaliteit.

Je kan 3G Unrestrictor in Cydia installeren zodat alle 3G beperkingen worden verwijderd; alles kan dan op de hoogste kwaliteit bekeken worden.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #4  
Oud 05-11-09, 11:49
ozonlaag ozonlaag is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Bedankt,het is gelukt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 apps zijn slechte kwaliteit Bertel iPhone Apps 10 06-07-10 16:32
Slechte kwaliteit oplaadsnoer kenotte iPhone algemeen 1 09-06-10 13:01
Slechte kwaliteit foto's 3g netwerk Rickskeee Muziek, foto & video 2 11-02-10 23:26
eigen wallpaper slechte kwaliteit Destiny Jailbreak apps en thema's 0 14-11-08 02:26
Slechte kwaliteit svenssonn Ringtones en Wallpapers 0 30-07-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.