iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: iPhone kwijt: Foto's in reservekopie? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/47738-iphone-kwijt-foto-s-reservekopie.html)

edope123 07-11-09 11:54

iPhone kwijt: Foto's in reservekopie?
 
hoi, ik ben onlangs mijn iphone verloren :( nu is dit niet een heel groot probleem want hij was wel verzekerd.
wat wel een groot probleem is is dat de foto's die op mijn iphone stonden me best dierbaar zijn, zijn veel foto's van familie en vrienden. nu ben ik die dus ook allemaal kwijt... ik vroeg me af of de foto's bijvoorbeeld ook in de reserve kopie worden opgeslagen en of ze daar nog uit te halen zijn? ik heb namelijk wel een redelijk recente reservekopie op mijn laptop staan.

ik hoop dat een van jullie dit weet...

iTim 04-07-10 17:34

zou ik ook graag een antwoord op weten.

Devine 05-07-10 00:26

Ja die staan in je reserve kopie ;)
Genoeg gedaan, bijvoorbeeld door een restore, of toen ik van de 2G naar de 3G iPhone wisselde, neemt ie gewoon ook alle foto's mee.
En staan dus in je reserve kopie :)

iTim 05-07-10 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Devine (Bericht 482515)
Ja die staan in je reserve kopie ;)
Genoeg gedaan, bijvoorbeeld door een restore, of toen ik van de 2G naar de 3G iPhone wisselde, neemt ie gewoon ook alle foto's mee.
En staan dus in je reserve kopie :)

dat klopt inderdaad, maar ik vroeg me af hoe je de foto's eraf kunt halen zonder een restore te doen. Is er geen programma voor?

DaMeastro 02-08-10 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTim (Bericht 482520)
dat klopt inderdaad, maar ik vroeg me af hoe je de foto's eraf kunt halen zonder een restore te doen. Is er geen programma voor?

Die vraag heb ik ook..

Ruben.cc 02-08-10 14:02

  • Download de gratis "iPhone Backup Extractor": iPhone / iPod Touch Backup Extractor
  • Klik "Read Backups" en kies de gewenste backup ("Choose").
  • Kies "iOS Files" (bij mij helemaal onderaan) en klik op "Extract".
  • Kies een folder om de data op te slaan.
  • Je foto's staan nu in de gekozen folder in "iOS Files/Media/DCIM/xxxAPPLE"

DaMeastro 02-08-10 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc (Bericht 511039)
  • Download de gratis "iPhone Backup Extractor": iPhone / iPod Touch Backup Extractor
  • Klik "Read Backups" en kies de gewenste backup ("Choose").
  • Kies "iOS Files" (bij mij helemaal onderaan) en klik op "Extract".
  • Kies een folder om de data op te slaan.
  • Je foto's staan nu in de gekozen folder in "iOS Files/Media/DCIM/xxxAPPLE"

Deze is voor Mac OS, is er ook zo'n tool voor windows?

Ruben.cc 02-08-10 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro (Bericht 511147)
Deze is voor Mac OS...

Sorry, verkeerde profiel bekeken. Dacht dat topic-starter ook OS X gebruikte, maar heb niet goed gekeken.

Volgens Google zou dit voor Windows moeten werken:
Reincubate: Labs: Backup Extractor for iPhone: extract and restore files from an iPhone backup on Windows, Linux and OS X

Kan het uiteraard niet testen, want ik heb alleen Windows binnen VMware draaien en dat is niet opgestart voor de kerst.

DaMeastro 02-08-10 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc (Bericht 511225)
Sorry, verkeerde profiel bekeken. Dacht dat topic-starter ook OS X gebruikte, maar heb niet goed gekeken.

Volgens Google zou dit voor Windows moeten werken:
Reincubate: Labs: Backup Extractor for iPhone: extract and restore files from an iPhone backup on Windows, Linux and OS X

Kan het uiteraard niet testen, want ik heb alleen Windows binnen VMware draaien en dat is niet opgestart voor de kerst.


Daar moet je voor betalen in tegenstelling met de eerste suggestie waar je mee kwam. Zijn er geen gratis alternatieven?

Operafreak 02-08-10 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc (Bericht 511039)
  • Download de gratis "iPhone Backup Extractor": iPhone / iPod Touch Backup Extractor
  • Klik "Read Backups" en kies de gewenste backup ("Choose").
  • Kies "iOS Files" (bij mij helemaal onderaan) en klik op "Extract".
  • Kies een folder om de data op te slaan.
  • Je foto's staan nu in de gekozen folder in "iOS Files/Media/DCIM/xxxAPPLE"

Bedankt voor de tip. Heb 'm weliswaar (nog) niet nodig, maar toch gelijk ff gedownload - better safe than sorry.. :)

Ruben.cc 02-08-10 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro (Bericht 511844)
Daar moet je voor betalen in tegenstelling met de eerste suggestie waar je mee kwam. Zijn er geen gratis alternatieven?

Zeker weten? Er staat "Download the free iPhone Backup Extractor here" en ik heb 'm ook gedownload en als ik het uitpak heb ik ook gewoon een .exe bestand. Kan er als Mac gebruiker uiteraard niks mee, maar het lijkt gewoon gratis te zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.