extern afspelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik m'n iphone op oortjes of boxen aansluit blijft hij gwn op zijn speakers afspelen. Heb ik hier ook al software voor nodig?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
extern afspelen
Wanneer ik m'n iphone op oortjes of boxen aansluit blijft hij gwn op zijn speakers afspelen.
Heb ik hier ook al software voor nodig? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Indien niet,Probeer dan eens een herstel zonder terug zetten backup. Indien dat niet werk dan vrees ik dat die jack-input defect is en je de telefoon dient op te sturen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email verzenden met extern adres (mobileMe) | bapovs | iPhone algemeen | 1 | 18-10-11 02:30 |
Blutooth extern keyboard voor iPhone | DonB | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-11-10 20:52 |
films kijken op extern scherm | hordi015 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-05-10 18:44 |
Exchange werkt lokaal wel, extern niet | philippefeij | iPhone algemeen | 5 | 19-09-09 15:01 |
3gs met extern toetsenbord | sebassi | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 08-08-09 17:15 |
|
|