iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Bellen/Muziek (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/5010-bellen-muziek.html)

DertKesh 14-01-08 19:20

Bellen/Muziek
 
Hallo.

Als ik nu muziek luister (met mijn oordoppen in) en ik druk op de pauze knop en klik op mijn home button en ik wordt bijv. 15 minuten later gebeld en ik neem op via mijn oordoppen en ik hang op dan speelt mijn iPhone ineens weer de liedje die ik zeg maar 15 minute geleden op pauze had gezet..

ik vroeg mij af hoe ik een liedje op STOP kan zetten in plaats van pauze en ik wil niet dat als ik ophang dat de liedje die ik op pauze had gezet verder gaat met afspelen.

sjoeii 15-01-08 07:15

vreemd.
Dat probleem heb ik hier niet. heb je iets vreemds aan je instellingen veranderd?

DertKesh 15-01-08 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 40860)
vreemd.
Dat probleem heb ik hier niet. heb je iets vreemds aan je instellingen veranderd?

Nee niks veranderd, als ik de lied op pauze zet en om de home knop druk en ik doe allemaal andere dingen bijv. beetje internetten, fotos bekijken en ik word gebeld en ik neem op (met oordoppen in) en als ik ophang dan begint mijn iPhone ineens weer die liedje af te spelen die ik op pauze had gezet.. maar ik wil een liedje op STOP kunnen zetten. is er geen stop knop voor de liedjes?

Sink 03-07-08 11:41

Het is al een oud topic, maar ik heb dit probleem ook. Heeft iemand hier al een oplossing voor??

DertKesh 03-07-08 12:23

ik heb er zelf ook (nog) geen oplossing voor gevonden

Sink 05-07-08 18:26

Heeft iemand met enorme iPhone handigheid tijd om hiernaar te kijken. Of zijn Dertkesh en ik de enige arme zielen met dit probleem.

Ook ik heb overigens niets met m'n instellingen gedaan. Ja ach, wat progjes erop gezet en theme's enzo, maar dat hebben we neem ik aan allemaal.

jeremy14 05-07-08 19:25

is dit zo irritant dan;) en mischien dat ik het wel weet hangen jullie op doormiddel van dat knopje op de oordopjes kabel?? dat is namelijk de speel/pauze knop;)

ControlSje 05-07-08 19:29

Is dat alleen maar na 15 minuten wachten? Ik heb net geprobeerd om dit na te doen maar mij lukt het niet...het liedje blijft uit, maar ik heb geen 15 minuten gewacht.

ControlSje 05-07-08 19:32

Ik weet dat het een voorbeeld is maar ik vroeg me af hoelang DertKesh en Sink moeten wachten zodat het altijd gebeurd. Dan kan ik dat proberen te reproduceren.

Sink 07-07-08 09:14

Ik heb het probleem al heel snel (een minuut ofzo), maar ook nog een dag later. Stel dat ik gister muziek heb geluisterd en vanochtend in de file heb zitten bellen, dan was het ook gebeurd.
En ja, ik hang op met het knopje in het snoer. Dat is immers ook de "opneem-knop".
Maar als ie ophangen vanzelf doet, zou dat natuurlijk niet meer hoeven. Ben ik (samen met Dertkesh) dan de enige die probeert op te hangen met dat knopje??

Nikooos 07-07-08 09:31

Ik heb precies hetzelfde, maar ik beschouw het niet als een probleem. Ik luister soms wel eens een mix van een paar uur en als ik dan 's avonds weer naar huis ga, dan begint hij dus weer, waar ik 's ochtends ben gestopt. Ik dacht juist dat het een kwaliteit was in plaats van een probleem.

jeremy14 07-07-08 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 135505)
Ik heb precies hetzelfde, maar ik beschouw het niet als een probleem. Ik luister soms wel eens een mix van een paar uur en als ik dan 's avonds weer naar huis ga, dan begint hij dus weer, waar ik 's ochtends ben gestopt. Ik dacht juist dat het een kwaliteit was in plaats van een probleem.

het is inderdaad maar net hoe je het ziet;)

erwin1987 07-07-08 12:11

Klinkt misschien wat dramatisch in de oren. Maar als je je firmware opnieuw er opzet? dus een restore uitvoerd in DFU mode. maybe is het dan opgelost? moet je wel je muziek en andere dingen erweer terug op zetten. Of het gewoon zo laten als je niet niet echt stoort.

Ik heb er zelf geen last van. Teminste het is mij nog niet eens opgevallen.. haha


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:53.