//

Bellen/Muziek

Bellen/Muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Als ik nu muziek luister (met mijn oordoppen in) en ik druk op de pauze knop en klik op mijn home button en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-08, 19:20
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Exclamation Bellen/Muziek

Hallo.

Als ik nu muziek luister (met mijn oordoppen in) en ik druk op de pauze knop en klik op mijn home button en ik wordt bijv. 15 minuten later gebeld en ik neem op via mijn oordoppen en ik hang op dan speelt mijn iPhone ineens weer de liedje die ik zeg maar 15 minute geleden op pauze had gezet..

ik vroeg mij af hoe ik een liedje op STOP kan zetten in plaats van pauze en ik wil niet dat als ik ophang dat de liedje die ik op pauze had gezet verder gaat met afspelen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-08, 07:15
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

vreemd.
Dat probleem heb ik hier niet. heb je iets vreemds aan je instellingen veranderd?
  #3  
Oud 15-01-08, 09:03
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii Bekijk bericht
vreemd.
Dat probleem heb ik hier niet. heb je iets vreemds aan je instellingen veranderd?
Nee niks veranderd, als ik de lied op pauze zet en om de home knop druk en ik doe allemaal andere dingen bijv. beetje internetten, fotos bekijken en ik word gebeld en ik neem op (met oordoppen in) en als ik ophang dan begint mijn iPhone ineens weer die liedje af te spelen die ik op pauze had gezet.. maar ik wil een liedje op STOP kunnen zetten. is er geen stop knop voor de liedjes?
  #4  
Oud 03-07-08, 11:41
Sink Sink is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Het is al een oud topic, maar ik heb dit probleem ook. Heeft iemand hier al een oplossing voor??
  #5  
Oud 03-07-08, 12:23
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

ik heb er zelf ook (nog) geen oplossing voor gevonden
  #6  
Oud 05-07-08, 18:26
Sink Sink is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Heeft iemand met enorme iPhone handigheid tijd om hiernaar te kijken. Of zijn Dertkesh en ik de enige arme zielen met dit probleem.

Ook ik heb overigens niets met m'n instellingen gedaan. Ja ach, wat progjes erop gezet en theme's enzo, maar dat hebben we neem ik aan allemaal.
  #7  
Oud 05-07-08, 19:25
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

is dit zo irritant dan en mischien dat ik het wel weet hangen jullie op doormiddel van dat knopje op de oordopjes kabel?? dat is namelijk de speel/pauze knop
  #8  
Oud 05-07-08, 19:29
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Is dat alleen maar na 15 minuten wachten? Ik heb net geprobeerd om dit na te doen maar mij lukt het niet...het liedje blijft uit, maar ik heb geen 15 minuten gewacht.
  #9  
Oud 05-07-08, 19:32
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Ik weet dat het een voorbeeld is maar ik vroeg me af hoelang DertKesh en Sink moeten wachten zodat het altijd gebeurd. Dan kan ik dat proberen te reproduceren.
  #10  
Oud 07-07-08, 09:14
Sink Sink is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb het probleem al heel snel (een minuut ofzo), maar ook nog een dag later. Stel dat ik gister muziek heb geluisterd en vanochtend in de file heb zitten bellen, dan was het ook gebeurd.
En ja, ik hang op met het knopje in het snoer. Dat is immers ook de "opneem-knop".
Maar als ie ophangen vanzelf doet, zou dat natuurlijk niet meer hoeven. Ben ik (samen met Dertkesh) dan de enige die probeert op te hangen met dat knopje??
  #11  
Oud 07-07-08, 09:31
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ik heb precies hetzelfde, maar ik beschouw het niet als een probleem. Ik luister soms wel eens een mix van een paar uur en als ik dan 's avonds weer naar huis ga, dan begint hij dus weer, waar ik 's ochtends ben gestopt. Ik dacht juist dat het een kwaliteit was in plaats van een probleem.
  #12  
Oud 07-07-08, 10:17
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde, maar ik beschouw het niet als een probleem. Ik luister soms wel eens een mix van een paar uur en als ik dan 's avonds weer naar huis ga, dan begint hij dus weer, waar ik 's ochtends ben gestopt. Ik dacht juist dat het een kwaliteit was in plaats van een probleem.
het is inderdaad maar net hoe je het ziet
  #13  
Oud 07-07-08, 12:11
erwin1987 erwin1987 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijswijk ZH
Berichten: 31
Standaard

Klinkt misschien wat dramatisch in de oren. Maar als je je firmware opnieuw er opzet? dus een restore uitvoerd in DFU mode. maybe is het dan opgelost? moet je wel je muziek en andere dingen erweer terug op zetten. Of het gewoon zo laten als je niet niet echt stoort.

Ik heb er zelf geen last van. Teminste het is mij nog niet eens opgevallen.. haha
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen escobarro iPhone algemeen 17 01-11-10 11:39
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 14:38
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 15:07
iPod oplossing voor elk voertuig / bellen en muziek DGCAR iPhone accessoires en onderdelen 18 21-03-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.