//

Direkt uit nieuwsgroepen iphone-formaat nzb's plukken

Direkt uit nieuwsgroepen iphone-formaat nzb's plukken discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik kom er maar niet uit: ik ben op zoek naar een nzb zoekmachine voor ALLEEN nzb's van films of tv series in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-09, 18:39
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard Direkt uit nieuwsgroepen iphone-formaat nzb's plukken

Beste mensen,
Ik kom er maar niet uit: ik ben op zoek naar een nzb zoekmachine voor ALLEEN nzb's van films of tv series in het ipod/phone formaat (MPEG-4/M4V). Binsearch vind ik niet optimaal en in bv. FTD kan ik NIET filteren op alleen bovengenoemde formaten. Converteren is geen optie. Met al die millions of iphone users moet er toch een oplossing zijn?!
Iemand een betere tip?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-09, 19:03
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montefeltro Bekijk bericht
Beste mensen,
Ik kom er maar niet uit: ik ben op zoek naar een nzb zoekmachine voor ALLEEN nzb's van films of tv series in het ipod/phone formaat (MPEG-4/M4V). Binsearch vind ik niet optimaal en in bv. FTD kan ik NIET filteren op alleen bovengenoemde formaten. Converteren is geen optie. Met al die millions of iphone users moet er toch een oplossing zijn?!
Iemand een betere tip?

Thanks!
Tags in ftd. En zeker weten dt je kunt filteren.

Bijna alles zit in mpg en daar heeft bijna iedereen nog eens iPhone of iPod in zijn naam.

Serieus beter zoeken in ftd.

Mocht je t evengoed niet lukken, installeer watchlist, daar kun je nog specifieker filteren. Maar met ftd moet het ook lukken. Zoek maar eens op iPhone,mijn lijst staat gelijk vol.
  #3  
Oud 17-12-09, 19:04
Jorissje Jorissje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 12
Standaard

tiep gewoon het bestand in op binsearch.info.
Dan komt er vanzelf wel een iphone app naar voren
  #4  
Oud 17-12-09, 19:16
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flugeltje89 Bekijk bericht
Tags in ftd. En zeker weten dt je kunt filteren.

Bijna alles zit in mpg en daar heeft bijna iedereen nog eens iPhone of iPod in zijn naam.

Serieus beter zoeken in ftd.

Mocht je t evengoed niet lukken, installeer watchlist, daar kun je nog specifieker filteren. Maar met ftd moet het ook lukken. Zoek maar eens op iPhone,mijn lijst staat gelijk vol.
OK Flugeltje, ik WIST dat ik iets verkeerd deed: zocht onder "Overzicht" > "Beeld" en kon geen juist iphoneformaat vinden.
Dank!
  #5  
Oud 17-12-09, 19:22
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard

enne zocht te specifiek op MPEG-4/M4V ;terwijl mpg blijkbaar voldoende was. Dank voor deze les ;-) (Ach, iedereen moet ergens beginnen......)
  #6  
Oud 17-12-09, 19:30
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montefeltro Bekijk bericht
enne zocht te specifiek op MPEG-4/M4V ;terwijl mpg blijkbaar voldoende was. Dank voor deze les ;-) (Ach, iedereen moet ergens beginnen......)
Ik verwijt je ook niets hoor .

Waar je trouwens ook voor moet uitkijken is dat als je zelf je filters aanpast, dat je er altijd eentje maakt waar alles in staat.

Als je dan zoekt, weet je zeker dat hij ook werkelijk in alles zoekt. Mocht je bijv. nergens mpg bij hebben staan als formaat, dan zal hij dat ook nooit vinden .
  #7  
Oud 18-12-09, 11:13
appie309 appie309 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Harderwijk
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar appie309
Standaard videos in mp4 formaat

Hoi Flugeltje,

Als je de oplossing hebt, laat het mij aub weten ik ben namelijk ook op zoek. wellicht is het commercieel interessant om een P2P site op te zetten voor alleen de iphone

Groet,

Appie
  #8  
Oud 18-12-09, 12:11
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appie309 Bekijk bericht
Hoi Flugeltje,

Als je de oplossing hebt, laat het mij aub weten ik ben namelijk ook op zoek. wellicht is het commercieel interessant om een P2P site op te zetten voor alleen de iphone

Groet,

Appie
De oplossing is simpel.

maak zelf een filter met als formaat mpg en als je in dat filter zoekt op iphone of ipod, dan vind je allemaal films. (moet je je filters wel goed instellen)

Mocht je dat niet lukken, meld het maar .
  #9  
Oud 20-12-09, 13:58
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard

Dag mensen,
Filteren bij FTD is nu duidelijk. Echter de uitkomsten maken mij niet blij. Ben aan het zoeken gegaan naar populaire en artyfarty films maar ben niet tevreden. Het lijkt dat er voor de iphone toch wel erg beperkt is geconverteerd en gepost. En zelf converteren (met bv. Handbrake) blijft geen optie: staat laptop vele, vele uren voor te stampen. Grappig: ik dacht ook aan een (al dan niet commerciele) startpage voor DIREKT zoeken naar iphone films zonder alle andere franje. Vreemd dat dit nog niet bestaat (...). Wie pakt de handschoen op?! Ik ben je eerste klant ;-) De markt hiervoor lijkt me fenomenaal!
Op DVD (in alle soorten en maten), AVI, DIVX enz. is er gigantisch veel (en razend snel beschikbaar!) te vinden in Nieuwsgroepen, maar films reeds omgezet voor de iphone nog steeds dus erg beperkt. Of zie ik dit (nog steeds... ) verkeerd?
  #10  
Oud 20-12-09, 17:40
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Een film converteren met HandBrake duurt maar maximaal 10min tot een kwartier hiero. Nu heb ik een redelijk vlotte pc, maar bij vele uren converteren lijkt me toch dat je iets fout hebt ingesteld?

Lees anders ff mijn "handleiding" hier https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post374441 om een xvid met ingebouwde ondertitel om te zetten (let op dat de nieuwe Handbrake inmiddels uit het betastadium is en gewoon via HandBrake te downloaden is)
  #11  
Oud 20-12-09, 18:28
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

PSPfilms is meestal wat ik binnenhaal en die werken ook op je iPhone
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #12  
Oud 21-12-09, 12:15
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montefeltro Bekijk bericht
Dag mensen,
Filteren bij FTD is nu duidelijk. Echter de uitkomsten maken mij niet blij. Ben aan het zoeken gegaan naar populaire en artyfarty films maar ben niet tevreden. Het lijkt dat er voor de iphone toch wel erg beperkt is geconverteerd en gepost. En zelf converteren (met bv. Handbrake) blijft geen optie: staat laptop vele, vele uren voor te stampen. Grappig: ik dacht ook aan een (al dan niet commerciele) startpage voor DIREKT zoeken naar iphone films zonder alle andere franje. Vreemd dat dit nog niet bestaat (...). Wie pakt de handschoen op?! Ik ben je eerste klant ;-) De markt hiervoor lijkt me fenomenaal!
Op DVD (in alle soorten en maten), AVI, DIVX enz. is er gigantisch veel (en razend snel beschikbaar!) te vinden in Nieuwsgroepen, maar films reeds omgezet voor de iphone nog steeds dus erg beperkt. Of zie ik dit (nog steeds... ) verkeerd?
Kijk, dat gaat nooit niet lukken. Het probleem is dat elke poster (heet onderhand spotter) zijn bestanden met eigen bestandsnamen post.

Iedereen heeft hiervoor een andere methode. Zo kan iemand een film posten met de naam: Eenleukefilm - Iphone of iemand post iets als dit: elfi.
Dit is maar een simpel voorbeeldje, maar op deze manier kan je dus niet altijd aan de bestandsnaam afleiden dat hij voor de iphone is, dus je kunt hier ook geen speciale manier voor vinden om ze eruit te filteren.

FTD is een index programma, wat het allemaal een stuk makkelijker voor je maakt.

FTD Watchdog is een programma (via ftd te downloaden), wat het filteren nog makkelijker maakt voor je. Hij filtreert namelijk veel geavanceerder dan FTD dat doet. Je krijgt een melding als hij iets vind wat specifiek voor de iphone is bijvoorbeeld. (je kunt het zelf allemaal instellen)

Hier kun je een handleiding vinden over FTD Watchdog.


Ik zou zeggen succes, want dit is toch de makkelijkste manier. En ja het klopt dat er meer films zijn die niet voor iphone bestemd zijn, maarja als je het aantal iphones en dvd-spelers gaat vergelijken, snap je wel waarom.
  #13  
Oud 21-12-09, 17:12
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard converteren AVI naar Mp4 duurt vele uren

OK dank je! Ik ga er achteraan (FTD Watchdog). Echter, wanneer het omzetten van DIVX of AVI film naar MP4 idd maar 15-20 minuten zou duren is mijn probleem opgelost want dat vind ik heel acceptabel. Want heb ik toch wel een (converteer) probleem. Ik heb de afgelopen dagen nogmaals getracht een AVI file (film "The Full Monty" : 760 Mb) te converteren naar iPhoneformaat (MP4/M4V). De div. tutorials op YouTube gevolgd. In plaats van kwartier converteertijd duurt het nog steeds meer dan 5-6 uren! (Het weeekend "Ten Umbra Mortis" zelfs 9 uur!!) Ik heb geprobeerd met Handbrake, XviD4PSP en Videora. Steeds met de basisinstellingen die de progs en YouTubers aangeven voor dit doel. Bij alle progs duurt het even lang. Ik wordt er gallisch van. Hoe zou dit kunnen komen en hoe krijg ik de instellingen van een v. deze progs zo dat ik een AVI in 15-30 min naar MP4 krijg??? (Ik heb een Dell laptop van (dat wel) 4.5 jaar oud inmiddels die verder prima functioneert en bv. in div. mediaspelers prima de (AVI) films afspeelt.)

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 11-02-10 om 10:50. Reden: De [FONT]- en [SIZE]-tags verwijderd ;)
  #14  
Oud 21-12-09, 17:29
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montefeltro Bekijk bericht
[FONT=Arial][SIZE=2]OK dank je! Ik ga er achteraan (FTD Watchdog). Echter, w[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]anneer het omzetten van DIVX of AVI film naar MP4 idd maar 15-20 minuten zou duren is mijn probleem opgelost want dat vind ik heel acceptabel.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Want heb ik toch wel een (converteer) probleem. Ik heb de afgelopen dagen nogmaals getracht een AVI file (film "The Full Monty" : 760 Mb) te converteren naar iPhoneformaat (MP4/M4V). De div. tutorials op YouTube gevolgd. In plaats van kwartier converteertijd duurt het nog steeds meer dan 5-6 uren! (Het weeekend "Ten Umbra Mortis" zelfs 9 uur!!) Ik heb geprobeerd met Handbrake, XviD4PSP en Videora. Steeds met de basisinstellingen die de progs en YouTubers aangeven voor dit doel. Bij alle progs duurt het even lang. Ik wordt er gallisch van. Hoe zou dit kunnen komen en hoe krijg ik de instellingen van een v. deze progs zo dat ik een AVI in 15-30 min naar MP4 krijg??? (Ik heb een Dell laptop van (dat wel) 4.5 jaar oud inmiddels die verder prima functioneert en bv. in div. mediaspelers prima de (AVI) films afspeelt.) [/SIZE][/FONT]
Je gebruikt een beetje rare tekens in je tekst. Dat zou ik niet doen.

Post de specificaties eens van je laptop. Daar zou het aan kunnen liggen.
  #15  
Oud 21-12-09, 17:58
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard

geen idee hoe die rare tekens in de tekst komen; was zeker (vanzelfsprekend) niet de bedoeling...
specs DELL Inspiron 6000: Celeron 1.3 GHz; 1MB. WXP/SP3
  #16  
Oud 21-12-09, 19:00
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montefeltro Bekijk bericht
geen idee hoe die rare tekens in de tekst komen; was zeker (vanzelfsprekend) niet de bedoeling...
specs DELL Inspiron 6000: Celeron 1.3 GHz; 1MB. WXP/SP3
Voor zover ik het op internet kan vinden is het niet heel raar dat het zo langzaam gaat. Je computer is behoorlijk oud voor het omzetten van films.

Dat is dus balen. Er zit denk niets anders op dan de films van FTD zelf te downloaden of je computer ´s nachts aan te laten om te converteren. Je zou het natuurlijk ook op een betere computer kunnen doen, maar ik weet niet of je er 1 tot je beschikking hebt.
  #17  
Oud 22-12-09, 11:18
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard

ok dat is jammer; dank voor de moeite. zit niks anders op dan of nieuwe pc te kopen of direkt MP4's te downloaden i.p.v. avi's of divx. denk dat het het laatste wordt anders krijg ik ruzie met mijn partner: "jij ook altijd met je films"....groet
  #18  
Oud 11-02-10, 08:41
alex19_74 alex19_74 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montefeltro Bekijk bericht
ok dat is jammer; dank voor de moeite. zit niks anders op dan of nieuwe pc te kopen of direkt MP4's te downloaden i.p.v. avi's of divx. denk dat het het laatste wordt anders krijg ik ruzie met mijn partner: "jij ook altijd met je films"....groet
ik heb wel wat linkies voor je naar nzbforum,s denk dat je daar meer aan heb dan een nieuwe pc kopen of alleen maar zoeken in ftd
__________________
  #19  
Oud 11-02-10, 10:03
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard

hi Alex,
links zijn altijd welkom!als het mag volgens de regels vh forum hier; anders via een pb
gr
  #20  
Oud 11-02-10, 10:47
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montefeltro Bekijk bericht
hi Alex,
links zijn altijd welkom!als het mag volgens de regels vh forum hier; anders via een pb
gr
Discussies over NZB om films te krijgen, prima. Maar om te voorkomen dat linkjes worden gepost naar forums waar ook mobiele apps worden gedeeld, gelieve geen linkjes posten.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren

Labels
iphone, m4v, mpeg-4, mpeg4, nzb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nzb's uploaden via bookmarklet op iphone iphone-bronstijn iPhone Apps 1 21-09-10 08:12
voicemail direkt op iPhone DutchWolf iPhone algemeen 0 03-09-10 23:25
NZB via iPhone starten Killer_Sam Jailbreak apps en thema's 21 27-03-10 16:41
Contacten uit iPhone plukken Mac_Sonnaldson iTunes 2 31-05-09 21:25
Windows: Bestands formaat divX en mp4 iphone formaat flop Desktop-applicaties 9 01-04-08 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:19.