//

Foto's

Foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclubbers, Ik heb een probleempje. Ik ben vorige week in Oostenrijk geweest, en heb daar natuurlijk veel foto's gemaakt. Ook een vriend van me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-09, 12:45
KillCruZeR KillCruZeR is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar KillCruZeR
Standaard Foto's

Beste iphoneclubbers,

Ik heb een probleempje. Ik ben vorige week in Oostenrijk geweest, en heb daar natuurlijk veel foto's gemaakt. Ook een vriend van me heeft foto's gemaakt maar die heeft ie met een digitale camera gemaakt. Nu heeft ie ze vervolgens op zijn laptop gezet, en toen via zijn iTunes zijn foto's op mijn iPhone gezet. Als ik nu thuis mn iPhone aansluit zie ik al die foto's die hij erop heeft gezet niet staan, wel de foto's die ik zelf heb geschoten. Als ik naar foto's ga op de iPhone zie ik ze wel allemaal.

Heeft iemand een idee hoe ik die foto's eraf kan krijgen?

Alvast Bedankt,
David
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-09, 13:24
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Misschien dat een applicatie als PhoneView werkt (op de Mac), of anders gewoon kopieren, in een mailtje plakken en naar jezelf versturen.

Je kunt één type content altijd maar met één PC of Mac syncen.
  #3  
Oud 20-12-09, 14:06
wim66's schermafbeelding
wim66 wim66 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 386
Standaard

Volg de instructies van dit forum bericht Convert iThmb Photo Files - ModMyi - Wiki.
Op mijn 3Gs staan de foto's in /var/mobile/Media/Photos/Thumbs, voor de rest werkt het perfect.
Je hebt 2 programma's nodig, iThmbConv.exe om ze uit te pakken en XnView om ze naar jpg te converteren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 12:32
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 23:17
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op roelofk Muziek, foto & video 1 17-05-10 23:20
Foto's milan13 iTunes 2 11-05-09 23:16
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's Robert M. Muziek, foto & video 2 14-02-09 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.