iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   laatst gemaakte foto's worden niet weergegeven (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/52893-laatst-gemaakte-foto-s-worden-niet-weergegeven.html)

jeffreystoffer 27-01-10 18:04

laatst gemaakte foto's worden niet weergegeven
 
hallo allemaal,

Sinds gisteren heb ik het probleem met mijn iPhone dat wanneer ik een foto maak, het ook lijkt dat de foto wordt gemaakt (en de foto zie je ook nog in het klein links onderin) maar de foto's staan niet meer tussen de filmrol.

Bij instellingen staat het aantal foto's op 89 en bij filmrol staat het op 93 maar de laatste 4 foto's kan ik dus niet bekijken.

ik heb al geprobeerd om de iPhone opnieuw op te starten maar het is nog niet gelukt.

Wie weet hoe dit probleem op te lossen is?

mvg
Jeffrey

ThaBudz 27-01-10 18:19

en als je hem aansluit op de computer zijn ze dan nog wel terug te vinden ¿

jeffreystoffer 27-01-10 22:31

nee ook niet:confused:

vreemd.

ChiTheDesigner 27-01-10 23:41

Dit probleem heb ik ook.
Het doet zich voor wanneer je meer dan 10.000 foto's hebt gemaakt volgensmij.

Fix Camera Roll Problems in iPhone OS 3.0 | The iPhone FAQ

Starscreamer 28-01-10 07:43

Rolletje vervangen :D
Ik zou hem er ook niet voor restoren maar de gratis "camara plus" app uitproberen kijken of je hier ook problemen mee ondervind.

jeffreystoffer 28-01-10 11:40

Oke dan zal ik die app proberen.

Vandaag had ik nog een foto gemaakt om te kijken of de camera het nu deed, toen ik de foto maakte krijg je die foto linksonder in je scherm te zien, toen ik daar op klikte kreeg ik ook DIE foto te zien, toen ik later naar filmrol ging was ie weer verdwenen.

misschien gaat ie het naar verloop van tijd gewoon weer doen:P

Starscreamer 29-01-10 07:12

Je moet wel bij deze applicaties de foto opslaan nadat je de foto gemaakt hebt :D
Rechtsonder de foto heb je het knopje opslaan staan ;)

jeffreystoffer 29-01-10 11:43

oke, ik heb het nog niet geprobeerd maar zal zo even kijken.

bedankt iniedergeval.

grandboli 01-04-10 14:35

foto's opslaan
 
halo, wanneer ik een foto heb genomen en even later ga kijken naar deze foto is deze er niet. ik kan alleen maar in de lijst met mappen een miniatuur weergave zien en ook zien dat er een foto is bij gekomen in aantal. terwijl als je erdan op klikt deze foto niet te zien is en ook het aantal weer verminderd is.
iemand een idee of hetzelfde probleem?

mattvanwyk 02-04-10 18:23

Ik heb denk ik hetzelfde probleem.
Maak ik een foto met de standaard camera app. krijg de foto klein te zien (preview)
Ga ik echter naar filmrol dan staat hij daar niet bij. Sterker nog, als ik een foto verwijder uit filmrol en terug naar homescreen ga, foto's weer open dan staat mijn verwijderde foto gewoon weer bij de filmrol. Hij wordt dus niet eens echt verwijdert... Iemand ideeen?

King1987 02-04-10 20:00

\\ Topic's samengevoegd.

mattvanwyk 04-04-10 20:21

Ik heb dit probleem bij mij opgelost, door de gehele DCIM folder te verwijderen en de iPhone te rebooten.

Daarna geen problemen meer gevonden.

grandboli 08-04-10 22:36

ik heb het opgelost! blijkbaar was mijn geheugen vol. na wat te verwijderen werkt alles terug maar de genomen fotos kan ik niet meer terug vinden

philipverm 29-04-10 00:08

Probleem met nieuwe foto's
 
Ik heb hetzelfde probleem maar heb nog geen oplossing gevonden :-(
Heb al foto's gewist en al 2 keer gereboot.
Ik weet direct geen oplossing meer.

ikkeg 05-07-10 21:11

Zelfde probleem: plots worden foto's niet opgeslaan. Filmrol geeft aan 177 foto's,bij openen staat er 165 foto's. Als miniatuur voor filmrol staat wel de laatste foto. Hoe oplossen ?
Heb een en ander gelezen over verwijderen dcim, maar als ik dat bijv via diskaid doe, ben ik dan de foto's ook kwijt ??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.