//

Video niet te zien op iphone wel in itunes

Video niet te zien op iphone wel in itunes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via FTD films gedownload die speciaal voor de iphone zijn (in een ander draadje had ik deze tip gezien) Op mijn iphone staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-02-10, 17:08
Riz Riz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard Video niet te zien op iphone wel in itunes

Ik heb via FTD films gedownload die speciaal voor de iphone zijn (in een ander draadje had ik deze tip gezien)
Op mijn iphone staat bij video's; Geen video's gevonden deze kunt u downloaden via Itunes
Als ik ze binnen heb zet ik ze in de bibliotheek van itunes. Dan ga ik via Apparaten naar het tabblad Films..
Ik selecteer de film die ik op mijn iphone wil zetten, klik op toepassen en synchroniseren. Na synchronisatie staat de film in het lijstje van films *bij apparaten op het pijltje naar beneden en op films geklikt*
Maar op mijn iphone onder de app ipod video staat ie niet.. maar de melding van Geen video's gevonden deze kunt u downloaden via Itunes is ook verdwenen.
Volgens mij moet de film dus wel ergens op mijn iphone staan? maar waar geen idee..

Iemand een idee wat ik fout doe.. ?
Ik heb de formaten al veranderd in mp4, m4v maar ook dat wil niet helpen en converten voor iphone/ipod heeft ook niets geholpen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-10, 16:47
Riz Riz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

Niemand die me er mee kan helpen?!!?!?!
  #3  
Oud 17-08-11, 19:39
johanvanbrussel johanvanbrussel is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: almere
Berichten: 1
Standaard

Ik heb dat zelfde probleem en zoek mij suf op het net, maar heb nog steeds het antwoord niet gevonden.
  #4  
Oud 18-08-11, 01:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De makkelijkste manier om films op je ipad/iphone te krijgen is een film downloaden in bv avi-dvix-mkv bestand en normaal gezien moet dienen mp4 of wat het ook is denk ik ook wel lukken.
Dat doe je via een app avplayer genaamd of movie player. Werkt via itunes, iphone op aansluiten en de uitleg volgen die er staat en binnen de 2min staat die film op je ipad/iphone.

Films in itunes zetten hoeft helemaal niet en vind ik ook maar niks, heb der ook altijd al problemen mee gehad, daar vind ik itunes nu éénmaal niet goed voor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Via itunes wel video; op iphone geen video Riz iTunes 0 18-02-10 20:27
Windows: 2 iphones op 1 pc kan itunes niet zien op desktop 15ton iTunes 1 22-09-09 20:56
Computer en Itunes zien Iphone niet tjawolfs iTunes 19 23-07-09 22:25
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? tergil Archief 1 19-02-09 18:45
Windows: Albumcovers wel in iTunes, niet op iPhone Martijn030 iTunes 4 28-09-08 11:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.