iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Handmatig beheren muziek mogelijk! (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/5393-handmatig-beheren-muziek-mogelijk.html)

f1aap 21-01-08 18:21

Handmatig beheren muziek mogelijk!
 
Ik heb zojuist ontdekt dat het wel mogelijk is om muziek handmatig beheren op je iPhone, dus geen gezeik meer met syncen. Maar gewoon net als op een normale iPod liedjes er naartoe kunnen slepen en deleten. Er staat ineens een optie 'Muziek en video's handmatig beheren' in het hoofdscherm van de iPhone in iTunes en ik kan zelfs muziek vanaf de iPhone afspelen op mijn pc.

Ontdekte het nadat ineens al mijn muziek was verdwenen (en ik nu dus met 5,5 gig aan 'andere data' op mijn iPhone vastzit). Zou misschien te maken kunnen hebben met de 7.6 update van iTunes, anders zou ik het ook niet weten. Heb nog niet kunnen proberen of ik nu inderdaad met verschillende computers muziek er op kan zetten.

Chieleke93 21-01-08 19:11

Verrek ja!

Hmmm, gaan we eens uitproberen! :)

Edit:
Toppie! Nu kan ik me laptop ook weer 3 GB schoner vegen!! :)

stephenvis 21-01-08 19:13

Ik dacht dat dit kwam door de update naar 1.1.3 maar het lijkt me sterk dat jullie die hebben ;), wel handig dat je dus niet 1.1.2 nodig hebt :D

Steph

Nikooos 21-01-08 19:31

Dit hoort inderdaad bij iTunes 7.6

Prime 21-01-08 21:56

Geweldig....ik baalde al dat deze functie wel voor mijn iPod voorhanden was...maar niet voor mijn iPhone.
Het was me niet eens opgevallen dat dit nu wel beschikbaar was....tx voor de tip.

DertKesh 22-01-08 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door f1aap (Bericht 45178)
Er staat ineens een optie 'Muziek en video's handmatig beheren' in het hoofdscherm van de iPhone in iTunes en ik kan zelfs muziek vanaf de iPhone afspelen op mijn pc.

Waar zie jij dit staan? ik heb ook iTunes 7.6 maar ik zie dat nergens staan?

-edit-
heb het gevonden maar wat houdt dat precies in? dus zodra ik het in iTunes plaats staat het ook op de iPhone ofzo?

sjowol 23-01-08 00:01

woohoo dus we zijn eindelijk van die itunes bagger af??! :cool:

dettie 23-01-08 00:44

super slepen plakken en kopieren a volonte.
Geen miserie meer.
INderdaad eerst updaten naar 7.6.

f1aap 23-01-08 16:29

Helaas lijkt het wel nog zo te zijn dat je maar met 1 computer mag syncen. Extreem kinderachtig en vervelend gedrag van Apple. Ik dacht dat de iPhone 'de beste iPod ooit' was, beetje bedenkelijk dan dat hij een functie die iedere iPod ooit heeft gehad niet heeft.

Ibby 27-01-08 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dettie (Bericht 46168)
super slepen plakken en kopieren a volonte.
Geen miserie meer.
INderdaad eerst updaten naar 7.6.

Waar slepen, plakken?
Snap er geen hout van!
In verkenner of toch gewoon iTunes.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:44.